SalesTV, wiodący niemiecki dostawca usług IT i konsultingowych, który pomógł w stworzeniu digital signage dla ponad 10 000 systemów wyświetlania w całej Europie, nawiązał współpracę z Sony Professional Displays & Solutions w jednym z pierwszych wdrożeń, które wykorzystuje funkcjonalność udostępniania platformy Sony Remote Device Manager. SalesTV, mająca ogromny udział w przestrzeni digital signage, działa zgodnie z zasadą, że treść jest królem, co oznacza, że krystalicznie czyste i łatwe w użyciu ekrany nie podlegają negocjacjom. Dzięki zastosowaniu własnego systemu zarządzania treścią, SalesTV sprawił, że BRAVIA stały się jeszcze bardziej imponujące niż wcześniej dzięki wstępnie skonfigurowanej aplikacji, która umożliwia klientom łatwe przesyłanie, zarządzanie i monitorowanie treści na tych wyświetlaczach. Ponadto w ścisłej współpracy z programistami Sony stworzono wirtualny pilot zdalnego sterowania, który sprawia, że monitory działają jeszcze płynniej i bezproblemowo.
Bezproblemowe doświadczenie na każdym kroku
Monitory profesjonalne BRAVIA zaprojektowano z myślą o klientach, oferując szeroką gamę rozmiarów i profesjonalnych rozwiązań dostosowanych do każdego zastosowania. Elastyczność instalacji monitorów BRAVIA została zwiększona dzięki współpracy ze wstępnie skonfigurowanymi ustawieniami SalesTV, co czyni ten proces niemal bezproblemowym. SalesTV zainstalował oprogramowanie niezbędne do obsługi ekranów bez ręcznej interwencji, co zmniejszyło nakład pracy ręcznej i ryzyko błędu ludzkiego.
– Ta współpraca jest ekscytującym wydarzeniem dla profesjonalnej przestrzeni wyświetlania, ułatwiając każdej firmie, która chce mieć widoczność, korzystanie z digital signage – mówi Murat Gürkan, dyrektor generalny SalesTV. – Nie możemy się doczekać dalszego rozwoju tego partnerstwa, ponieważ Sony już udowodniło, że chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, aby podnieść jakość obsługi naszych klientów.
Usprawnianie procesów w imię zrównoważonego rozwoju
Od produkcji po instalację – monitory BRAVIA to zrównoważony wybór. W ramach inicjatywy zrównoważonego rozwoju Sony Road to Zero, monitory BRAVIA są produkowane, przemieszczane i użytkowane w sposób bardziej efektywny, co pozwala ograniczyć wpływ cyklu życia produktów na środowisko.
Teraz, dzięki pracy SalesTV, obserwujemy podobny trend w procesie instalacji. Zero Touch Provisioning oznacza łatwiejszą instalację bez konieczności fizycznej obecności specjalistów IT, co zmniejsza liczbę zasobów zwykle potrzebnych podczas tego procesu. Dodatkowo, wprowadzenie wirtualnego pilota jest pozytywną zmianą, ponieważ eliminuje potrzebę fizycznego pilota, a tym samym zmniejsza potrzebę wysyłania kogoś na miejsce bez uszczerbku dla funkcjonalności.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z SalesTV, demonstrując nasze zaangażowanie w tworzenie wygodnych, inteligentnych i skutecznych rozwiązań do wyświetlania cyfrowego, mówi Thorsten Prsybyl, europejski kierownik sprzedaży detalicznej w Sony Professional Displays & Solutions. – Platforma Sony Remote Device Manager oznacza, że proces instalacji przebiega bezproblemowo, skracając czas i energię zwykle związane z tym procesem.
– Dowodem na to, jak sprawna i efektywna była współpraca z Sony, jest opracowanie wirtualnego pilota, który ma na celu uczynienie korzystania z monitorów BRAVIA jeszcze wygodniejszym. mówi Maxim Triller, kierownik projektu w SalesTV. – Nie udałoby się tego osiągnąć, gdyby nie programiści Sony, którzy współpracowali z nami i dzielili się swoją wiedzą. Tak cenne partnerstwo jest jeszcze większe dzięki świadomości, że przyczynia się ono do uczynienia ekranów BRAVIA, już i tak fantastycznych wyświetlaczy, jeszcze bardziej dostępnymi dla potencjalnych klientów.