Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z TeamViewer, wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań do zdalnej łączności i cyfryzacji miejsc pracy. Partnerzy przeprowadzili integrację TeamViewer z monitorami Sony BRAVIA, która pozwala firmom uprościć rozwiązywanie problemów i konserwację zarządzanych monitorów, a jednocześnie skrócić czas reakcji na incydenty.
Operatorzy interaktywnych wyświetlaczy i digital signage w różnych środowiskach stoją przed wyzwaniem poprawy wydajności i zrównoważonego rozwoju. Dzięki integracji Sony-TeamViewer firmy te mogą teraz korzystać z zaawansowanej technologii zdalnego dostępu, aby zminimalizować potrzebę osobistych wezwań serwisowych i przestojów, zwiększając wydajność operacyjną i obniżając koszty.
Nowa integracja umożliwia bardzo bezpieczny, nienadzorowany zdalny dostęp do monitorów profesjonalnych BRAVIA, pozwalając na pełną kontrolę wyświetlacza zarówno w trybie Pro, jak i Customer. Firmy mogą łatwo wdrażać funkcje zdalnego dostępu za pośrednictwem autorskiego pakietu aplikacji Sony, który zapewnia szybkie i niezawodne połączenia.
– Biorąc pod uwagę rosnący nacisk naszych klientów na łatwą konserwację, z radością witamy TeamViewer jako partnera Sony, komentuje Thorsten Prsybyl, Senior B2B Partnership Manager, Sony Professional Displays & Solutions. – TeamViewer jest niezbędny do wspierania naszych klientów za pomocą potężnego, uniwersalnego rozwiązania do monitorowania i sterowania. Cieszymy się, że możemy nadal spełniać wysokie standardy, jakich klienci oczekują od Sony.
– Ta integracja potwierdza pozycję TeamViewer, jako wiodącego rozwiązania do zdalnej łączności w sektorze digital signage i wyświetlaczy komercyjnych – dodał Alfredo Patron, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w TeamViewer. – Cieszymy się, że Sony wybrało nas, jako partnera. To jest wotum zaufania, które podkreśla bezpieczeństwo i niezawodność TeamViewer. Oczekujemy, że to partnerstwo umożliwi znaczącemu ekosystemowi dostawców usług dalsze zwiększanie wydajności operacyjnej.