Sony rozszerza ofertę monitorów profesjonalnych BRAVIA i uruchamia nową, opartą na chmurze usługę udostępniania, sterowania i monitorowania, Remote Device Manager (RDM), która pozwoli integratorom i klientom końcowym zaoszczędzić czas i pieniądze podczas instalacji, obsługi i rozwiązywania problemów.
Wdrażany na miejscu za pośrednictwem funkcji Zero-Touch Provisioning, RDM zapewni nowe opcje sterowania i monitorowania wyświetlaczy BRAVIA, w tym możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania, monitorowania stanu wielu monitorów, wykrywania nieprawidłowych stanów i przechwytywania zrzutów ekranu.
– Aby jeszcze bardziej zabezpieczyć nasze rozwiązania wyświetlaczy dla klientów, wprowadzenie RDM nie tylko umożliwi użytkownikom proste i szybkie wdrażanie i konfigurowanie setek ekranów, ale także ułatwi lepszą kontrolę i rozwiązywanie problemów, komentuje Chris Mullins, szef działu B2B BRAVIA, Sony Professional Displays and Solutions Europe.
– Rozwiązanie to pozwala na wstępne zdefiniowanie wielu profili konfiguracji monitorów BRAVIA dla różnych zastosowań, takich jak Digital Signage lub wyświetlanie w sali konferencyjnej. Każdy profil może zawierać wymagane aplikacje CMS do wdrożenia, ustawienia pro i ogólne ustawienia wyświetlacza, które można następnie wdrożyć za pomocą szybkiego skanowania kodu QR na miejscu, co zrewolucjonizuje konfigurację wyświetlaczy w sklepach, miejscach pracy, na uniwersytetach i nie tylko – kontynuuje Chris.
RDM będzie podlegał ciągłym aktualizacjom, aby zapewnić dodatkowe funkcje i korzyści dla użytkowników. Będzie on dostępny jako płatna licencja na zarządzane urządzenie. Aby jednak dać integratorom i klientom końcowym możliwość doświadczenia tej innowacyjnej usługi, Sony ogłasza bezpłatny okres próbny dostępny do 30 września 2025 roku. Z zastrzeżeniem określonych warunków.
Funkcja RDM jest kompatybilna i dostępna we wszystkich modelach BRAVIA BZ-H, BZ-J i BZ-L.\
Wraz z wprowadzeniem RDM, Sony ogłasza nowe partnerstwa z dostawcami oprogramowania, aby zapewnić większą wartość, kompatybilność i swobodę twórczą monitorów profesjonalnych BRAVIA. Niedawno do sojuszu AV i sieci partnerów technologicznych Sony dołączyło 23 nowych członków i liderów branży, w tym Sales TV, Grassfish i PADS4.