W ramach wspólnego zaangażowania w zrównoważony rozwój Sony Professional wsparło projektantkę mody Stellę McCartney w organizacji pokazu na Paris Fashion Week® 2024 w poniedziałek 4 marca 2024 r., wypożyczając 43 profesjonalne monitory BRAVIA z linii BZ40L i BZ30J.
Najlepsza technologia Sony o mniejszym wpływie na środowisko
Wyzwanie polegało na zapewnieniu wyraźnego, jasnego obrazu o wysokiej jakości, który pasowałby do inscenizacji projektanta w bardzo jasnym, wymagającym środowisku wybiegu szklarniowego. Idealnym rozwiązaniem okazała się seria BRAVIA BZ40L, która wykorzystuje najnowsze, wiodące w branży technologie wyświetlania, aby zapewnić najwyższą jakość obrazu i panele najnowszej generacji. W monitorach BRAVIA BZ40L zastosowano technologię Deep Black Non-Glare (DBNG), która zapewnia niewiarygodną jakość obrazu przy jednoczesnym ograniczeniu odbić światła nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych. Dzięki temu ekrany zachowują wspaniałe poziomy czerni i jasny, żywy obraz nawet przy najszerszym kącie widzenia.
Projektantowi zależało również na połączeniu różnych rozmiarów ekranów, w tym niektórych mniejszych, aby zmaksymalizować efekt. W ramach serii BZ30J jest dostępny monitor w kompaktowym 32-calowym rozmiarze, z doskonałą jakością obrazu 4K, wyjątkowymi kolorami, kontrastem i 25% powłoką antyodblaskową. Połączenie wyjątkowych kolorów, kontrastu, wyrazistości i ruchu. Smukły i elegancki monitor BZ30J jest przeznaczony do szerokiej gamy zastosowań.
Wszystkie wypożyczane produkty są projektowane z myślą o zrównoważonej odpowiedzialności, co jest istotnym punktem tego partnerstwa.
– We wszystkim, co robimy w Stelli, zawsze poszukujemy świadomych innowacji i technologii. Wizja Sony dotycząca zrównoważonego rozwoju jest zgodna z naszą, co zapewnia naturalną współpracę podczas pokazu zimą 2024 r.. Marka Stelli McCartney
Jako postępowa marka luksusowa, Stella McCartney zawsze patrzyła w przyszłość. 1Stara się tworzyć produkty o jak najmniejszym wpływie na środowisko, jednocześnie biorąc odpowiedzialność za wykorzystywane zasoby i wpływ na ludzi, zwierzęta i planetę. Walka z degradacją bioróżnorodności i zmianami klimatycznymi wymaga od całej branży modowej pracy nad transformacjami, które mają wpływ na nasz szerszy ekosystem.
Zrównoważony rozwój u podstaw podejścia Sony
Równie świadoma swojego wpływu na środowisko, jak i wpływu swoich produktów, Grupa Sony jest zaangażowana w zrównoważony rozwój, od procesu produkcji aż po finalny produkt. Firma Sony wdraża długoterminowy plan środowiskowy o nazwie „Road to Zero”, który ma na celu zbudowanie zrównoważonego społeczeństwa, chcąc osiągnąć zerowy wpływ na środowisko w całym cyklu życia produktów i działalności biznesowej do 2050 roku. Zgodnie z tymi celami, Sony zwiększa udział materiałów pochodzących z recyklingu w swoich urządzeniach bez poświęcania ich konstrukcji i trwałości. Dzięki opracowanemu przez Sony materiałowi SORPLAS™ grupa zmniejszyła całkowite zużycie pierwotnego plastiku nawet o 60%. Oprócz tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu Sony przyspiesza swoje wysiłki, zmniejszając zużycie energii przez produkty, eliminując tworzywa sztuczne z opakowań małych, nowo zaprojektowanych produktów i wprowadzając odnawialne źródła energii.
215 modeli monitorów profesjonalnych BRAVIA (w tym seria BZ40L) zawiera te zrównoważone elementy, od wykorzystania plastiku SORPLAS™ o wysokim stopniu recyklingu po zmniejszenie ilości atramentu używanego w kartonach, a także opcjonalną podstawę zmniejszającą ilość odpadów i menu Eco dashboard, który pozwala lepiej zrozumieć zużycie energii w oparciu o konfigurację ustawień.