BCS Telecom & ICT, dostawca rozwiązań dla miejsc pracy z siedzibą w Amsterdamie, niedawno zatrudnił Sony Professional Displays & Solutions Europe do modernizacji dziesięciu hal sklepowych w całej Europie dla holenderskiej marki lifestylowej YAYA. Celem było zainstalowanie ekranów, które mogłyby wyświetlać najnowsze trendy w sklepach w sposób, który płynnie integrowałby się z marką YAYA i poprawiał wrażenia zakupowe klientów. BCS Telecom & ICT musiało również zidentyfikować sposób, w jaki YAYA mogłaby niezawodnie kontrolować wyświetlaną zawartość z centrali, pomimo słabej łączności w budynkach. Aby przezwyciężyć te problemy, zespół BCS Telecom & ICT zdecydował się na monitory profesjonalne BRAVIA ze względu na ich wyjątkową niezawodność, wysoką jakość obrazu i wbudowaną funkcję odtwarzacza multimedialnego.
Nowoczesne problemy wymagają nowoczesnych rozwiązań
Firma BCS Telecom & ICT stanęła przed wyzwaniem – zainstalować nowoczesne, wysokiej klasy rozwiązania w starzejących się budynkach, które miały ograniczenia WIFI i sieciowe ze względu na materiały budowlane stosowane w tamtym czasie. Cel wyświetlaczy był zatem dwojaki: poprawa doświadczenia i środowiska przestrzeni biurowych, przy jednoczesnym wykorzystaniu ograniczonego połączenia sieciowego, które miało miejsce w niektórych biurach.
– Ponieważ w ścianach nie było połączenia transmisji danych, nasz zespół potrzebował ekranu, który zawierałby wewnętrzny odtwarzacz multimedialny, aby umożliwić stabilne połączenie internetowe bez konieczności korzystania z sieci Ethernet. skomentował Paul Keesman, dyrektor generalny BCS Telecom & ICT. – Profesjonalne monitory BRAVIA firmy Sony to idealne rozwiązanie do sprostania temu wyzwaniu. W efekcie mogliśmy wyświetlać wysokiej jakości treści bez potrzeby korzystania z portów połączeń sieciowych lub dodatkowego okablowania i sprzętu, zapewniając czyste i atrakcyjne wykończenie hali produkcyjnej.
Rozwiązanie łączące jakość i integrację marki
Wykorzystując modele BRAVIA FW-75BZ40L i FW-55BZ40L, firma BCS Telecom & ICT była w stanie nie tylko zapewnić rozwiązania dla ograniczeń strukturalnych, z jakimi borykały się sklepy, ale także pójść o krok dalej i podnieść poziom wrażeń oferowanych w tych przestrzeniach dzięki technologii Deep Black Non-Glare i wyjątkowemu oświetleniu. Aby wizualnie zintegrować wyświetlacze BRAVIA z brandingiem YAYA, firma BCS Telecom & ICT opracowała niestandardową białą ramkę, którą można łatwo zamontować wokół krawędzi ekranów. Sukces tej współpracy to dopiero początek. W bieżącym roku planowane jest zamontowanie ekranów BRAVIA w kolejnych dwudziestu sklepach. Ramka może być również produkowana w innych kolorach i jest obecnie dostępna tylko dla partnerów Sony Professional Displays & Solutions.
– Profesjonalne monitory BRAVIA firmy Sony zapewniają wysoki poziom jakości obrazu, który jest niezbędny do tego, by treści nie były zakłócane przez trudne warunki oświetleniowe panujące w sklepie. – Wewnętrzny odtwarzacz multimedialny oznacza, że klienci BCS Telecom & ICT, niezależnie od ograniczeń technologicznych, mogą instalować w swoich przestrzeniach monitory, które konsekwentnie i z wysoką jakością wyświetlają treści, niezależnie od tego, czy są to biura, czy sklepy – dodaje Keesman.
– Cieszymy się, że firma BCS Telecom & ICT zdecydowała się zarekomendować użycie naszych monitorów z serii BRAVIA BZ40L w tych wymagających instalacjach z firmą YAYA, aby zapewnić wymaganą płynność, łączność i wysoką jakość profesjonalnych wyświetlaczy w nowoczesnym środowisku sprzedaży detalicznej. komentuje Thorsten Prsybyl, kierownik ds. sprzedaży detalicznej w Sony. – Naszą pewność, że firma BCS Telecom & ICT wybrała właściwe narzędzie do tego zadania, potwierdza fakt, że YAYA zamierza teraz używać monitorów BRAVIA w kolejnych, przyszłych instalacjach”