W grudniu ubiegłego roku na Twitterze pojawiło się blisko 500 wzmianek dotyczących Poczty – kolejna w zestawieniu firma miała ich o prawie 100 mniej. Według ostatnich raportów przygotowanych przez Sotrender, narzędzie do analizowania działań w mediach społecznościowych, Poczta Polska jest jednym z aktywniejszych podmiotów w kategorii „Finanse”. Na profilu Poczty Polskiej umieszczanych jest stosunkowo dużo materiałów multimedialnych, dzięki czemu do klientów nie trafiają wyłącznie „suche” komunikaty.
W listopadzie 2016 roku liczba aktywności na jednego pocztowego tweeta wyniosła 21,3 (retweety, polubienia i odpowiedzi). Poczta jest również jednym z najczęściej wspominanych profili na „finansowej” mapie polskiego Twittera.
Mimo że dominującymi tematami w polskim Twitterze pozostają polityka i sport, obecnie profil Poczty Polskiej obserwowany jest niemal przez dwa tysiące użytkowników, a jej wpisy docierają nawet do 130 tysięcy odbiorców miesięcznie.
Poczta Polska dołączyła do grona firm posiadających profile w serwisie społecznościowym Twitter w czerwcu 2013 roku. Poza utrzymywaniem kontaktu i wchodzeniem w interakcje z instytucjami i osobami publicznymi, Poczta na Twitterze stara się przede wszystkim pomagać klientom, w dużym stopniu również tym spoza granic naszego kraju.