Ruszyła nowa kampania reklamowa T-Mobile, związana z letnią trasą koncertową Depeche Mode, której partnerem jest operator. Dla swoich klientów przygotował konkurs, w którym do wygrania jest 25 podwójnych zaproszeń na koncert tej światowej ikony muzyki. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS o treści PLYTA pod numer 8089 i zapisanie się do Sklepu MP3. Sklep MP3 to serwis przeznaczony dla klientów T-Mobile, dzięki któremu można pobierać
utwory w formacie MP3. Użytkownicy, którzy wybierają wariant subskrypcyjny otrzymują co miesiąc do pobrania 15 utworów, z milionów dostępnych w Sklepie MP3, za jedyne 9 zł.
Co istotne, utwory zakupione w sklepie zapisywane są do pamięci urządzenia i mogą być odtwarzane bez udziału jakiejkolwiek aplikacji zewnętrznej. Serwis to również listy przebojów i nowości, biografie artystów i najświeższe wiadomości ze świata muzyki.
Kampania trwa od 1-go do 27-go lipca br. i obejmuje TV, Internet i social media.
Spoty przygotowała agencja Saatchi&Saatchi London, za ich polską adaptację
i przygotowanie demo produktowego odpowiedzialna jest agencja G7. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Starcom.