Dzisiaj firma Apple ogłosiła, że począwszy od piątku 16 marca sprzedała ponad 3 miliony sztuk niesamowitego nowego iPada. Urządzenie jest wyposażone w doskonały, nowy wyświetlacz Retina, nowy procesor A5X z czterordzeniową grafiką i 5-megapikselową kamerę iSight z zaawansowaną optyką, umożliwiającą wykonywanie niesamowitych zdjęć i materiałów video o rozdzielczości 1080p HD, jednocześnie oferuje taką samą pojemność baterii, jak poprzedni model.
iPad Wi-Fi + 4G wspiera ultraszybką technologię 4G LTE w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie oraz technologię 3G na całym świecie, w tym także sieci HSPA+ oraz DC-HSDPA.
–Z liczbą ponad 3 milionów sprzedanych egzemplarzy nowy iPad to hit. To najlepszy debiut iPada w naszej historii – powiedział Philip Schiller, starszy wiceprezes ds. światowego marketingu produktów w Apple. –Klienci kochają nowe, niesamowite funkcje iPada, w tym wspaniały wyświetlacz Retina. A my nie możemy się doczekać, by dostarczyć iPady w ręce jeszcze większej liczby konsumentów, już w najbliższy piątek.
Nowy iPad jest już dostępny w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Hong Kongu, Japonii, Singapurze, Szwajcarii, a także w Wielkiej Brytanii, Portoryko oraz na Wyspach Dziewiczych. Od 23 marca, od godziny 8:00 czasu lokalnego nowy iPad będzie dostępny w kolejnych 24 krajach za pośrednictwem internetowego sklepu Apple Online Store (apple.com), sklepów detalicznych Apple oraz wybranych autoryzowanych resellerów Apple. iPad będzie dostępny w Austrii, Belgii, Bułgarii, Czechach, Danii, Finlandii, Grecji, na Węgrzech, w Islandii, Irlandii, we Włoszech, Liechtensteinie, Luksemburgu, Makau, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, na Słowacji, w Słowenii, Hiszpanii oraz Szwecji.