sobota, 12 kwietnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Starcom zachował budżet Tele2

    Zobacz również

    Reklamodawca zdecydował się powierzyć planowanie i zakup mediów domom mediowym należącym do Publicis Groupe Media (Starcom, MediaVest oraz ZenithOptimedia). W Polsce obsługa Tele2 pozostanie w gestii domu mediowego Starcom.

    - Reklama -

    Przetarg mediowy Tele2 dotyczył dziesięciu rynków, w tym: Szwecji, Norwegii, Austrii, Niemiec, Polski, Holandii, Estonii, Litwy, Francji oraz Szwajcarii, na których dotychczas reklamodawca współpracował z różnymi domami mediowymi.

    Polski oddział Starcomu współpracuje z Tele2 od 2003 r.

    ŹródłoMR
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wygraj podwójny karnet na Audioriver Festival together with T-Mobile Electronic Beats

    Nie ma lata bez zabawy w świetnym towarzystwie i przy dźwiękach najlepszej muzyki! W T-Mobile wiemy o tym doskonale,...