26 kwietnia ruszyła kampania promując najnowszy flagowy smartfon Samsung GALAXY S 4. Hasło przewodnie „Life companion”, nawiązuje do funkcjonalności tego niezwykle zaawansowanego telefonu, który stworzono po to, żeby przybliżyć świat i pomóc każdemu w radzeniu sobie z coraz bardziej intensywnym stylem życia. Ten etap ogólnopolskiej kampanii wspierającej działania sprzedażowe potrwa do końca sierpnia. Samsung GALAXY S 4 to smartfon, który zachwyca bogactwem nowych funkcji i rozwiązań.
Telefon ten sprawia, że dzielenie się każdą chwilą życia jest jeszcze łatwiejsze, a urządzenie staje się prywatnym asystentem pomagającym utrzymać kontakt z rodziną i przyjaciółmi. Dzięki temu łatwiej nam nawiązywać i pielęgnować najważniejsze dla nas relacje. Nowy telefon zwraca uwagę swoim wyglądem i harmonią kształtów. Większy wyświetlacz, nowa, większa bateria i bardzo wąska ramka tworzą doskonałe i funkcjonalne urządzenie.
Kampania promująca GALAXY S 4 obejmie bardzo szeroką grupę mediów. Reklama pojawi się w magazynach drukowanych z grup business, lifestyle, fitness, sport i innych. Działania internetowe obejmą swym zasięgiem kilkaset serwisów i portali internetowych, między innymi Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, WP.pl, O2.pl, Pudelek, Youtube.com, serwisy Google i wiele innych. Komunikacja obejmie też serwisy społecznościowe m.in. Facebook, blogosferę oraz serwisy e-commerce: Allegro, Ceneo.pl i Skąpiec.pl. Wielkoformatowe plakaty pojawią się w największych miastach i na lotniskach.
Kampania Samsung GALAXY S 4 obejmie też prezentacje w GALAXY Studio w galeriach handlowych w całej Polsce, specjalnie przygotowane, jeżdżące Mobile GALAXY Studio, które pojawi się w większości miast i wakacyjne Samsung Summer Zones w głównych nadbałtyckich kurortach.
Na potrzeby kampanii powstały także spoty reklamowe, które będą emitowane w kinach w całej Polsce i największych stacjach telewizyjnych – TVP, Polsat, TVN i innych. Zaplanowano także wiele akcji informacyjnych i reklamowych, które realizowane będą w centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.
Materiały drukowane do kampanii opracowała agencje Leo Burnett i Cheil, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.