Plus zmienia o 180 stopni sposób komunikacji i odświeża markę. Zaczynają się ogólnopolskie działania wprowadzające nowe pozycjonowanie marki Plus – Plus. Nowe możliwości. Jest to pierwsza odsłona całkowicie nowej platformy komunikacyjnej, mającej w jak największym stopniu odpowiadać na potrzeby klientów Plusa.
Rynek telekomunikacyjny jest dynamiczny, a Plus działa na nim w sposób elastyczny. Biorąc pod uwagę wyzwania i cele jakie stawia sobie marka Plus, operator wprowadza nowe kierunki w swojej komunikacji z rynkiem i klientami. Rozpoczęta obecnie kampania marketingowa jest pierwszym etapem wprowadzanych zmian.
O szczegółach nowej koncepcji, a także o kolejnych działaniach oraz zmianach w ofercie, Plus poinformuje na specjalnej konferencji prasowej, która odbędzie się 18 maja.
Nowa platforma komunikacyjna, jest efektem prac agencji Scholz & Friends, wybranej w trwającym klika miesięcy i zakończonym w marcu 2015 r. przetargu na obsługę strategiczno– kreatywną marki Plus.
Za produkcję nowych spotów odpowiada TFP, postprodukcję powierzono Lunapark, a reżyserem jest Tim Nackashi.