Od dziś – 27 listopada – rusza kampania myPhone promująca 3 modele smartfonów oraz podkreślająca instalowany we wszystkich urządzeniach tej marki czysty, bezpieczny i certyfikowany Android. Zabawne ujęcia, bezpośredni język i atmosfera bez nadęcia dodają charakteru marce, za którą dotąd przemawiały głównie argumenty racjonalne. Reklamy przedstawiają smartfony myPhone: Pocket 2, FUN 5 i Prime 2. Podkreślają przewagi konkurencyjne produktów myPhone czyli czysty, bezpieczny i certyfikowanym
Android oraz cenę najbardziej atrakcyjną względem specyfikacji produktu.
Skierowana do szerokiego grona odbiorców kampania doczekała się dwóch egzekucji – osobnej dla każdej z płci. Dwa niezależne i równolegle emitowane spoty, wyrywkowo i z przymrużeniem oka ukazują to co w kobiecym oraz męskim świecie najważniejsze. Ponadto, komunikacja bazuje na charakterystycznym wykorzystaniu zaimka osobowego, który jest nierozerwalnie związany z marką poprzez jej nazwę. – Urządzenia odgrywają w naszym życiu coraz większą rolę, a smartfon stał się nieodłącznym i wręcz osobistym przedmiotem w naszej codzienności – tłumaczy Mirka Bartmańska, Dyrektor Marketingu mPTech Sp. z o.o. – Wiemy, że nasi użytkownicy cenią sobie swoją niezależność, uważnie dobierają produkty pod kątem ich użyteczności. Nie muszą i nie chcą udawać, nie poddają się grze pozorów. Kochają swoje życie, swoich przyjaciół i swoją, może nie do końca idealną, dietę – dodaje Mirka Bartmańska.
Spot emitowany będzie m.in. w kanałach Grupy TVN, Polsat oraz TVP, a także na internetowych platformach VOD. Ponadto film promowany będzie również na serwisach YouTube i Facebook, z dodatkowym wsparciem banerów internetowych. To kolejna tak duża kampania wrocławskiej firmy po kampanii „Wataha” realizowanej dla subbrandu telefonów pancernych HAMMER.Możesz więcej, którą mogliśmy zobaczyć w TV w czerwcu br. oraz po kampanii społecznej “Bo najważniejszy jest głos” z ambasadorem Janem Nowickim – poruszającej ważny aspekt kontaktu z seniorami.