30 czerwca 2008 r. pod marką Cyfrowy Polsat startują usługi telefonii komórkowej największej w Polsce platformy satelitarnej – Cyfrowego Polsatu. Już w najbliższy poniedziałek w blisko 10 000 punktów sprzedaży w całej Polsce będzie można skorzystać z usług pre-paid Rodzinnej Telefonii Komórkowej Cyfrowego Polsatu.
– Mam nadzieję, że zaproponowane przez nas produkty telekomunikacyjne spotkają się z równie przychylnym przyjęciem jak oferowane przez nas dotychczas usługi telewizyjne. Wierzę, że podwójna usługa Cyfrowego Polsatu, dająca zauważalne benefity jej użytkownikom, jest produktem oczekiwanym przez konsumentów – powiedział Dominik Libicki, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu SA.
Operator zadecydował o wprowadzeniu nowej usługi pod tą samą marką, co usługi telewizyjne – Cyfrowy Polsat. Marka Cyfrowy Polsat jest bardzo dobrze rozpoznawalna i ceniona przez Polaków, a ponieważ wprowadzamy usługę podwójną, nie widzimy potrzeby, żeby występowała ona pod dwoma osobnymi markami. Naszym celem jest budowanie jednolitej, silnej marki utożsamianej z usługami multimedialnymi – tłumaczy Dominik Libicki. Cyfrowy Polsat nie wyklucza jednak przywrócenia ogłoszonej wcześniej marki Halo Polsat, w sytuacji uzyskania stabilnej pozycji nowych usług na rynku.
Aby zostać użytkownikiem sieci Cyfrowego Polsatu należy kupić starter o wartości 7 albo 25 zł. Każda minuta rozmowy do wszystkich sieci kosztuje 59 gr i jest rozliczana w systemie sekundowym. Koszt wysłania SMS do wszystkich sieci to 20 gr, a MMS 50 gr. Za każde 100 kB wysłanych lub odebranych danych trzeba będzie zapłacić 40 gr. Połączenie z własną pocztą głosową, pocztą głosową innego użytkownika lub z Centrum Obsługi Klienta kosztuje 59 groszy. Połączenie z Automatycznym Centrum Obsługi i numerami alarmowymi jest bezpłatne.
Cyfrowy Polsat zaproponował swoim odbiorcom 4 rodzaje doładowań – za 10 zł przedłuża ważność środków o 14 dni, za 25 zł – o 30 dni, za 50 zł – o 90 dni, a za 100 zł – o 180 dni.
Rodzinna Telefonia Komórkowa proponuje kilka bardzo praktycznych i niezwykle wygodnych rozwiązań. Użytkownik może utrzymać aktywny numer telefonu nawet bez regularnych doładowań, może rozmawiać nie mając środków na koncie – co miesiąc otrzymuje 15 krótkich rozmów za darmo, ma jedną, równą stawkę do wszystkich sieci.
Doładowanie kart pre-paidowych początkowo będzie możliwe w 10 tys. punktów sprzedaży detalicznej w całej Polsce. Nowa usługa Cyfrowego Polsatu będzie dostępna w 1300 punktach sieci sprzedaży usług płatnej telewizji. Jednocześnie Cyfrowy Polsat rozpoczyna współpracę w zakresie sprzedaży starterów oraz kart zdrapek z grupą kapitałową TelForceOne S.A., która zapewni dostępność asortymentu w kolejnych 2500 punktach sprzedaży. Dzięki współpracy z firmą Euronet doładowania elektroniczne będą możliwe w kolejnych 8000 punktów. Kolejnym dystrybutorem, z którym w lipcu Cyfrowy Polsat rozpocznie współpracę w zakresie sprzedaży starterów, kart zdrapek oraz doładowań elektronicznych w sieci 3000 punktów detalicznych jest spółka PayUp Polska S.A. Również w lipcu sfinalizowana zostanie współpraca z firmą Connex Polska Sp. z o.o. Sieć partnerów tej firmy liczy blisko 2 500 punktów detalicznych i hurtowni.
Jednocześnie Cyfrowy Polsat prowadzi rozmowy z innymi znaczącymi na rynku partnerami handlowymi. Spółka planuje, aby sieć sprzedaży do końca br. składała się z około 40 000 punktów, w których będzie można kupić starter lub doładować konto – elektronicznie lub poprzez karty zdrapki.
Usługa post-paid w momencie wprowadzania na rynek będzie dostępna w 400 punktach sprzedaży oferujących usługi telewizyjne platformy, a do końca roku w 800 punktach.
Wprowadzenie usług będzie wsparte kampanią BTL w punktach sprzedaży. We wrześniu br. wraz ze startem usług abonamentowych ruszy kampania ATL, która obejmie telewizję, radio, prasę i Internet.
Cyfrowy Polsat jako infrastrukturalny operator wirtualnej sieci telefonii komórkowej będzie świadczył usługi w oparciu o zbudowaną we własnym zakresie sieć telekomunikacyjną oraz o sieć radiową Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.