środa, 5 lutego, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Stella McCartney dygitalizuje globalną sieć sklepów dzięki Sony BRAVIA i TRISON

    Zobacz również

    Monitory profesjonalne z serii BRAVIA BZ40L, BZ35L i BZ30J są wdrażane w 11 flagowych sklepach detalicznych Stelli McCartney na całym świecie, digitalizując ich witryny i promując kolekcję „Zima 2024”.
    Ponieważ każdy flagowy sklep wymagał innej konfiguracji w zależności od rozmiaru i układu okna, dla Stelli McCartney kluczowe znaczenie miało wdrożenie rozwiązania, które można łatwo zainstalować i zachować elastyczność w zakresie rekonfiguracji w razie potrzeby. Firma Trison UK, integrator rozwiązań cyfrowych, i Stella McCartney wybrali monitory profesjonalne BRAVIA firmy Sony, które zostały zainstalowane w niestandardowych, elastycznych konstrukcjach dostosowanych do potrzeb i aranżacji flagowych sklepów.

    - Reklama -


    Opierając się na istniejącej współpracy między Sony i Stellą McCartney, która rozpoczęła się na początku 2024 r., kiedy to monitory profesjonalne Sony BRAVIA zostały wykorzystane do zaprezentowania pokazu Stelli McCartney podczas Paryskiego Tygodnia Mody i jej zrównoważonego manifestu na rzecz Matki Ziemi. Stella McCartney znała wysoką jakość i doskonałe wzornictwo, na których opierają się monitory profesjonalne Sony BRAVIA. Wyświetlacze BZ40L z powłoką Deep Black Non-Glare zapewniają niesamowitą jakość obrazu, jednocześnie ograniczając odbicia światła nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych, takich jak jasne, kolorowe witryny sklepów detalicznych. Podobnie jak w przypadku pokazu mody Stelli McCartney w Paryżu, projektantka chciała, aby ekrany miały różne rozmiary, aby zmaksymalizować efekt. Model BZ30J oferuje doskonałą jakość obrazu 4K, wyjątkowe kolory i kontrast, a przy tym jest dostępny w kompaktowym rozmiarze 32″.


    – Globalne, flagowe produkty Stella McCartney są esencją naszej marki i jej doświadczenia, dlatego tak ważne było, aby nasze rozwiązanie dla sklepów detalicznych było w stanie zapewnić najwyższą jakość obrazu niezbędną do zaprezentowania kreatywnej energii, mody i efektownych detali naszej kampanii Zima 2024. Technologia Sony nie tylko pomogła nam urzeczywistnić naszą wizję, ale także podziela nasze wartości w zakresie zrównoważonego rozwoju i innowacji. Marka Stella McCartney.

    – Wykorzystanie globalnej obecności TRISON do dostarczenia profesjonalnego projektu i rozwiązania wysokiej jakości dla flagowych sklepów Stelli McCartney było naprawdę ekscytujące dla całego zespołu i coś, co mógł zapewnić tylko TRISON, współpracując z marką taką, jak Sony i jej imponującą gamą monitorów BZ – komentuje Peter Critchley, CEO TRISON w Wielkiej Brytanii.


    – Po sukcesie pokazu Stelli McCartney na wybiegu Winter 2024 podczas Paryskiego Tygodnia Mody, mieliśmy zaszczyt ponownie współpracować z projektantką przy wspieraniu jej nowych sklepów detalicznych, z technologią w centrum promocji kolekcji Winter 2024. Jesteśmy dumni z wyjątkowej jakości obrazu i najwyższej klasy technologii, jaką mogą zapewnić nasze monitory profesjonalne BRAVIA, a wszystko to z myślą o zrównoważonym rozwoju od początkowej koncepcji do instalacji – komentuje Mark Stanborough, Business Development Manager, Sony Europe.

    Zrównoważony rozwój w centrum naszego partnerstwa
    Jako postępowa marka luksusowa, Stella McCartney zawsze patrzyła w przyszłość. Stara się tworzyć produkty o jak najmniejszym wpływie na środowisko, jednocześnie biorąc odpowiedzialność za wykorzystywane zasoby i wpływ na ludzi, zwierzęta i planetę. Walka z degradacją bioróżnorodności i zmianami klimatycznymi wymaga od całej branży modowej pracy nad transformacjami, które mają wpływ na nasz szerszy ekosystem.


    Równie świadoma swojego wpływu na środowisko, jak i wpływu swoich produktów, Grupa Sony jest zaangażowana w zrównoważony rozwój, od procesu rozwoju, aż po wrażenia wizualne. Firma Sony wdraża długoterminowy plan środowiskowy o nazwie „Road to Zero”, który ma na celu zbudowanie zrównoważonego społeczeństwa, mając na celu osiągnięcie zerowego wpływu na środowisko w całym cyklu życia swoich produktów i działalności biznesowej do 2050 roku. Zgodnie z tymi celami, Sony zwiększa udział materiałów pochodzących z recyklingu w swoich urządzeniach bez poświęcania ich konstrukcji i trwałości. Dzięki opracowanemu przez Sony materiałowi SORPLAS grupa zmniejszyła całkowite zużycie pierwotnego plastiku nawet o 60%. Oprócz tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu Sony przyspiesza swoje wysiłki, zmniejszając zużycie energii przez produkty, eliminując tworzywa sztuczne z opakowań małych, nowo zaprojektowanych produktów i wprowadzając odnawialne źródła energii.


    15 modeli monitorów profesjonalnych BRAVIA (w tym seria BZ40L) zawiera te zrównoważone elementy, od wykorzystania plastiku SORPLAS™ o wysokim stopniu recyklingu po zmniejszenie ilości atramentu używanego w kartonach, a także opcjonalną podstawę zmniejszającą ilość odpadów i pulpit Eco dashboard, który pozwala lepiej zrozumieć zużycie energii w oparciu o konfigurację jego ustawień.
    Nowe witryny sklepów detalicznych Stella McCartney z profesjonalnymi monitorami BRAVIA Sony można obejrzeć w jedenastu poniższych flagowych sklepach:


    • LONDYN, WIELKA BRYTANIA
    • PARYŻ, FRANCJA
    • SOHO, NYC USA
    • AOYAMA, JAPONIA
    • PUNKT ORIENTACYJNY, HONGKONG
    • MILAN, WŁOCHY
    • MADRYT, HISZPANIA
    • BARCELONA, HISZPANIA
    • COSTA MESA, KALIFORNIA USA
    • LAS VEGAS, USA
    • BAL HARBOUR, FLORYDA

    ŹródłoSony
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Stoen Operator oceni dojrzałość technologii komunikacyjnej G3 PLC Hybrid

    Stoen Operator, przygotowując się do Fazy III Programu AMI, rozpoczyna dialog techniczny z dostawcami. W ramach tego przedsięwzięcia stołeczny...