StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z „AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
AITRIOS zapewnia pierwszy na świecie inteligentny czujnik wizyjny IMX500 z możliwościami przetwarzania AI i oprogramowaniem do zarządzania AI na jednej platformie. Pozwala zespołom na wszystkich poziomach zaawansowania na tworzenie, wdrażanie i zarządzanie detalicznymi aplikacjami wizyjnymi AI, takimi jak wykrywanie spojrzeń i liczenie osób. AITRIOS ma szeroki zakres zastosowań i zapewnia potężną analitykę i procesy dla wielu branż, w tym handlu detalicznego, produkcji, inteligentnych miast i logistyki.
Platforma StratosMedia zapewnia szeroki zakres usług, w tym dogłębną analizę, szczegółowe raporty, zautomatyzowane odpowiedzi, Digital Signage i zarządzanie urządzeniami.
Partnerstwo z Sony zaowocuje niezrównanymi rozwiązaniami Digital Signage, które w pełni wykorzystują technologię Vision AI i mają następujące kluczowe cechy:
● zgodność z RODO
● szybkie i dokładne przetwarzanie sztucznej inteligencji
● kompatybilność z Sony Bravia SOC
Brian Hammett, prezes StratosMedia, powiedział: – Integracja AITRIOS z naszą ofertą retail jest ekscytującym krokiem w przyszłość, który może zaoferować Edge AI computing. Dodając do tego najlepszy moim zdaniem monitor komercyjny, Sony Bravia Pro, który wykorzystuje zintegrowany SOC, otrzymujemy unikalne i atrakcyjne rozwiązanie dla naszych klientów.
– Dzięki profesjonalnym monitorom Sony BRAVIA i platformie AITRIOS oferującej innowacyjny IMX500, inteligentny czujnik wizyjny, umożliwiamy zespołom wykorzystanie przyszłości handlu detalicznego dzięki zaawansowanym możliwościom”, komentuje Yoichiro Hotta, szef ogólnoeuropejskiego marketingu profesjonalnych monitorów i rozwiązań w Sony Europe. – Współpraca ze StratosMedia nie tylko zwiększa możliwości analityczne i digital signage platformy, ale także wyznacza nowy standard dla rozwiązań wykrywania AI, zapewniając naszym klientom wyjątkowe i angażujące wrażenia”. Ponadto analiza oparta na atrybutach za pośrednictwem platformy StratosMedia pozwoli nam zoptymalizować treści promocyjne, ostatecznie poprawiając współczynniki konwersji i sprzedaż w sklepach.