STRAX – firma specjalizująca się w produkcji akcesoriów oraz dostarczaniu usług dla urządzeń mobilnych, zmodernizowała swoją markę, głównie poprzez nową odsłonę wizerunkową, na którą składa się zmieniony design, nowa jakość oraz udoskonalona strona internetowa. Modernizacji uległ zarówno ogólny wizerunek firmy, wartości oraz logo. Wszystkie zmiany podkreślają dbałość o komfort, nastawienie na potrzeby klientów STRAX
jak i nową jakość serwisu oraz poszerzenie portfolio produktowego. Udoskonalenie image’u firmy zostało przeprowadzone we współpracy z agencjami reklamowymi hell yeah i Kveln z Hamburga.
– Dziś, marka STRAX oznacza rozszerzoną ofertę produktową oraz ekspercką obsługę na polu urządzeń mobilnych, akcesoriów oraz usług, zapewnianych i świadczonych z pasją – powiedział dyrektor marketingu w STRAX – Martin Wagner. – Istotę naszej działalności jako nowoczesnego dystrybutora, zdecydowanie podkreśla nowy wizerunek marki.
STRAX komunikuje rynkowi odmieniony design, co jest efektem pracy agencji reklamowych hell yeah i Kveln z Hamburga, które stworzyły nowe logo, towarzyszący mu schemat kolorystyczny oraz odświeżone hasło przewodnie marki.
– Nowym sloganem, jest hasło “We deliver”, które odnosić się będzie do bogatej oferty firmy STRAX, na którą składa się zarówno szerokie portfolio produktowe jak i usługowe, co umożliwiło jej stworzenie własnego brandu w swoim sektorze produktowym – dodaje Martin Wagner.
Wartością dodaną marki STRAX stanie się nowa jakość, na którą składa się pozyskiwanie, projektowanie oraz produkcja akcesoriów, dystrybucja i logistyka, usługi marketingowe, e-commerce oraz usługi detaliczne.
– Od wielu lat jesteśmy niezawodnym i solidnym partnerem oraz popularną marką świadczącą swoje usługi na wymagających rynkach – nasz nowy standard jest odzwierciedleniem właśnie tych wartości. – komentuje Martin Wagner