Samsung Electronics Polska nawiązał strategiczną współpracę z Morele.net, jednym z największych sklepów on-line w Polsce. Jest to pierwszy tego typu projekt firmy Samsung w Europie Środkowo-Wschodniej. Działania obu firm mają na celu zagwarantowanie, aby zakupy w internecie były prostsze i bezpieczniejsze. Szeroka oferta produktów, bezpłatna dostawa oraz wysokiej jakości obsługa klienta to główne wyznaczniki Strefy Samsung.
Firma Samsung wraz z serwisem Morele.net stworzyły zaawansowaną strefę online z szeroką, dostępną ofertą urządzeń Samsung. Strefa Samsung jest w czytelny sposób podzielona na kategorie produktowe, tak aby ułatwić klientom sprawne poruszanie się po stronie i odnajdywanie interesujących ich urządzeń. Wśród nich znajdują się telefony, tablety, technologie ubieralne tzw. wearables, telewizory, sprzęt fotograficzny, audio video, AGD, IT oraz akcesoria.
– Zależało nam na jak najlepszej prezentacji naszych produktów oraz oferty cenowej, tak aby zarówno klienci jak i osoby potrzebujące pomocy w wyborze sprzętu miały dostęp do szerokiego portfolio produktów naszej firmy. Morele.net jako lider na rynku e-commerce był w stanie zagwarantować nam efektywną sprzedaż, ale również wysokiej klasy możliwości dostawy i obsługi klienta. Dzięki temu Strefa Samsung w Morele jest kluczowa do głębszego budowania relacji z naszymi klientami. – powiedział Michał Stefański, przedstawiciel Samsung Electronics Polska.
W ramach każdej kategorii produktowej funkcjonują określone podkategorie, gdzie klient może przeglądać produkty za pomocą szczegółowego filtra, w tym według ceny, funkcji czy specyfikacji technicznej. Strefa Samsung to oferta oryginalnych i wyselekcjonowanych produktów marki Samsung, ale też szereg promocji oraz ofert specjalnych.
Kupując w strefie Samsung klienci mają zagwarantowaną bezpłatną wysyłkę, niezależnie od wielkości zamówienia oraz ekspresową dostawę, do 24 godzin w dni robocze. Sukcesywnie Samsung i Morele będą oferować usługi premium, które m.in. pozwolą zabezpieczyć telefon w przypadku uszkodzeń mechanicznych lub zapewnią dodatkowe wsparcie serwisowe dla AGD.