Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI) Strona Główna Wirtualnej Polski oraz serwisy WP SportoweFakty i WP Kobieta były najchętniej odwiedzanymi w swoich kategoriach. WP Autokult odnotował prowadzenie wśród wydawców internetowych w kategorii Motoryzacja. W sierpniu b.r. Strona Główna WP zanotowała prawie 12,8 mln realnych użytkowników, wyprzedzając wszystkie pozostałe strony główne portali horyzontalnych.
Strona Główna Wirtualnej Polski po raz siódmy w tym roku zdobyła pozycję lidera. Średnio użytkownicy spędzali na niej prawie 6 minut dziennie.
– Ostatnie wyniki badania Mediapanel potwierdzają, że Polacy darzą Wirtualną Polskę zaufaniem i chętnie wracają do naszych serwisów. Napełnia nas to optymizmem i mobilizuje do jeszcze lepszego wypełniania dziennikarskiej roli. Stale pracujemy nad jakością publikowanych przez nas treści i nie zwalniamy tempa. Nie ma sukcesów bez ciężkiej pracy. Dziękuję zespołowi za to, że codziennie udowadnia, jak tworzyć najlepsze media online w Polsce – komentuje Piotr Mieśnik, redaktor naczelny WP.
WP SportoweFakty plasują się na pierwszym miejscu w kategorii serwisów sportowych.
W sierpniu sportowe treści WP dotarły do 8,2 mln kibiców.
Sukcesem mogą pochwalić się również WP Kobieta i WP Autokult.
WP Kobieta z wynikiem 5,7 mln odwiedzających wyprzedziła konkurencję w kategorii serwisów kobiecych, a motoryzacyjny WP Autokult uzyskał rekordowy wynik 5,7 mln użytkowników.