Do oferty MIX w T‑Mobile wchodzi SuperZestaw: multimedialna Motorola Moto E4 Plus z deskorolką Electronic Beats już za 1 zł. Promocji poświęcona będzie także dedykowana kampania reklamowa. MIX T‑Mobile to świetna propozycja dla wszystkich, którzy lubią mieć swobodę w korzystaniu z usług przy jednoczesnym zachowaniu pełnej kontroli kosztów, a przy tym chcą korzystać z nowoczesnych smartfonów w atrakcyjnych cenach.
Dzięki tym zaletom może być doskonałym pomysłem na prezent dla młodszych użytkowników. Warto pamiętać, że klienci decydujący się na MIX w T‑Mobile mogą korzystać z internetu bez limitu danych nawet przez pół roku, a także, że aż na 90 dni otrzymują bezpłatny dostęp do Tidala i Showmaxa.
Dodatkowo, już od jutra, 18 kwietnia, do bogatego portfolio smartfonów, dołącza pozycja szczególnie warta rozważenia: Motorola Moto E4 Plus w zestawie z customową deskorolką sygnowaną kultowym ELECTRONIC BEATS. Smartfon wyposażony jest w 5,5 calowy ekran o rozdzielczości 1280×720 pikseli czterordzeniowy procesor oraz 3 GB pamięci RAM. Pracuje pod kontrolą Androida 7, a użytkownik do dyspozycji otrzymuje 16 GB pamięci wewnętrznej. Niewątpliwą zaletą (którą docenią na pewno zwłaszcza młodsi klienci) jest ogromna bateria o pojemności 5000 mAh. To akurat, by przesłuchać na Tidalu dyskografię ulubionego artysty, albo obejrzeć z przyjaciółmi cały sezon SNL Polska na Showmax. Deskorolka z limitowanej serii będzie niezbędnym gadżetem w nadchodzące wielkimi krokami wakacje.
Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile zadbał, by nikt nie przeoczył najnowszej oferty i przygotował w związku z tym kampanię reklamową, która ruszy w telewizji już od jutra, 18 Kwietnia. Jak zwykle spot reklamowy prezentujemy poniżej:
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, w kanałach digital w tym social media.
Kreację i spoty przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, kreację online Liquid Thread, za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.