Polsat Box rozpoczął emisję nowej, świątecznej kampani reklamowej, zachęcającej do skorzystania z najnowszych promocji zapewniających 6 miesięcy oferty telewizyjnej na start bez opłat. W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do świąt i przy okazji odkrywa, że różnorodna i bogata oferta Polsat Box przypomina magiczny worek św. Mikołaja, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Nowa kampania przedstawia świąteczne propozycje operatora z bogactwem popularnych kanałów, stacjami premium z kinowymi hitami
i i najpopularniejszymi wydarzeniami sportowymi, a także usługami Disney+ i HBO Max i będzie prowadzona m.in.:
- w telewizji – w wersji 30”
- online – z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych i wideo oraz social media
- w rozgłośniach radiowych ogólnopolskich i lokalnych.
Spot telewizyjny przenosi nas do domu rodziny Braciaków, która przygotowuje się do świąt. Kiedy mama z córką pieką świąteczne słodkości, nagle pada pytanie: Jak to jest, że w worku św. Mikołaja mieszczą się wszystkie prezenty? Z odpowiedzią przybywa tata, który porównuje magiczny worek św. Mikołaja do bogatej oferty Polsat Box, zapewniającej dostęp do najlepszej rozrywki dla każdego, w jednym miejscu. Aby to sprawdzić, cała rodzina przenosi się na kanapę i wspólnie wybierają ulubiony program.
Promocja „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat” została wprowadzona 7 listopada i obowiązuje w każdej z 4 oferowanych przez Polsat Box technologii: satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej OTT z dekoderem oraz naziemnej.
Metryczka kampanii:
- Kreacja: Agencja Freundschaft
- Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
- Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza
- Reżyser: Piotr Janowski
- Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, Muzo.fm, VOX, Eska, Radio ZET)
- Dom mediowy: iProspect.