Święta za pasem, co oznacza, że już najwyższy czas skompletować wszystkie pozycje z listy prezentów. A skoro o czasie mowa, to warto sięgnąć po jeden ze sprawdzonych świątecznych podarunków, czyli zegarek – w szczególności jeśli jest inteligentny i potrafi znacznie więcej niż odmierzanie godzin. Już od 1 grudnia nasi nowi i obecni klienci, którzy zdecydują się na ofertę abonamentową S, M lub L z telefonem, będą mogli zakupić jeden z 11 modeli nowoczesnych smartwatchy aż 300 zł taniej
w ofercie bez abonamentu na 24 raty 0%.
Grudzień to miesiąc, w którym zawsze dużo się dzieje. Mniejsze lub większe przygotowania do świąt czy szukanie niespodzianek dla bliskich to tylko dodatkowe elementy, które towarzyszą codzienności coraz bardziej przepełnionej świąteczną atmosferą. Dlatego w tym roku przygotowaliśmy propozycję dla osób, które poszukują rozwiązania, pozwalającego zachować odpowiedni rytm w natłoku świątecznych spraw. Klientom, którzy wybiorą naszą ofertę abonamentową S, M lub L z telefonem, udostępniamy rabat 300 zł na szeroki wybór smartwatchy, które doskonale sprawdzą się jako świąteczny prezent – zarówno dla bliskich, jak i dla siebie.
Wybierz spośród 11 modeli
Promocja dotyczy klientów, którzy między 1 a 31 grudnia zdecydują się na jeden z pakietów abonamentowych S, M, lub L w opcji ze smartfonem. Każdy, kto w tym okresie podpisze umowę, może zakupić taniej o 300 zł smartwatch w 24 ratach 0%. Wśród propozycji znalazła się m.in. tegoroczna nowość – OPPO Watch 46 mm, którego łączny koszt wyniesie 899 zł. Nie zabrakło także modelu Samsung Galaxy Watch3 w sumarycznej cenie 1599 zł, jak również smartwatcha Huawei Watch GT 2 za 499 zł.
Z oferty można skorzystać zarówno przez internet, jak i w naszych salonach oraz telefonicznie.
Św. Mikołaj znów działa z T-Mobile
Świątecznej promocji towarzyszy także kampania z dwoma spotami ukazującymi pracę św. Mikołaja „od kuchni”. Podobnie jak w przypadku pierwszej odsłony akcji, i tym razem wspieramy jego wysiłki oraz magię świąt. Oba materiały można obejrzeć tutaj:
Spoty będzie można zobaczyć w telewizji od 1 grudnia. Kampania będzie prowadzona również w internecie, salonach sprzedaży oraz na nośnikach outdoorowych. Całość opracował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL przyszykowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.