Ruszyła nowa odsłona „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, YT, Tik Tok, Meta) Netii. Operator promuje światłowód o prędkości nawet do 2 Gb/s przez 6 miesięcy za 0 zł, dostępny zarówno solo, jak i w pakietach z TV z dostępem do Disney+ lub Max.
W ramach specjalnej oferty promocyjnej, którą Netia promuje w nowej odsłonie kampanii reklamowej – wykorzystującej „olimpijską” platformę komunikacyjną – oferuje klientom, będącym w zasięgu sieci własnej operatora, specjalne ceny szybszych opcji dostępu do internetu w technologiach światłowodowych z aż 6-miesięcznym okresem abonamentu za 0 zł. Światłowód o prędkości do 1 Gb/s kosztuje od 7. do 24. miesiąca 65 zł/msc, zaś opcja do 2 Gb/s (wysyłanie z prędkością do 1 Gb/s – najwięcej wśród dostawców ogólnopolskich), 80 zł/msc.
W ramach promocji z abonamentem za 0 zł przez 6 miesięcy dostępne są również warianty internetu do 1 Gb/s i do 2 Gb/s z TV i dostępem do serwisu Disney+ lub Max. Przykładowo, pakiet światłowód do 1 Gb/s z TV 4K i wybranym serwisem VoD można mieć już od 100 zł miesięcznie (wariant M ze 103 kanałami). Po okresie zobowiązania (od 25. miesiąca) ceny abonamentu wzrosną o 10 zł miesięcznie (wszystkie podane ceny z rabatami za e-fakturę i zgody marketingowe).
Spoty reklamowe w wersjach 15 i 6 sekundowych emitowane są już od kilku dni na YouTube, Tik Tok oraz serwisach należących do Meta. W ramach kampanii TV, która wystartowała 17 lutego i potrwa do 30 marca br (emisja na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery) emitowane będą 30 i 15-sekundowe spoty reklamowe.
Reklamy, wykorzystujące tę samą platformę komunikacyjną z boginią Netią pojawią się też na tyłach autobusów komunikacji miejskiej w kilkunastu miastach.
Za koncept kreatywny i przygotowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Content Invest (wcześniej Red8) z Grupy Dentsu, a za zakup mediów dom mediowy Iprospect (Grupa Dentsu) oraz Essencemediacom (działania online).