czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Święta w Cyfrowym Polsacie – telewizja bez opłat

    Zobacz również

    Największa platforma satelitarna wystartowała z nową, świąteczną ofertą telewizyjną. W tym roku na gwiazdkę w każdym zestawie telewizji znalazły się kanały premium – HBO, Cinemax i Eleven. Ponadto pełną ofertę ze 177 stacjami, czyli Premium MAX, otrzymamy bez opłat aż do wakacji! Święta w Cyfrowym Polsacie to jak zawsze doskonała okazja do przygotowania niespodzianki pod choinkę całej rodzinie. W tym roku w każdym zestawie znalazły się kanały premium, a to oznacza, że widzowie

    - Reklama -

    zobaczą jeszcze więcej dobrych filmów i seriali oraz emocjonującego sportu z najwyższej półki.

    Świąteczny czas to idealny moment na zakup pełnej oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu, dostępnej bez opłat aż do wakacji. Znalazło się w niej aż 8 kanałów premium:

    • HBO HD, HBO2 HD i HBO3 HD wraz z dostępem do serwisu HBO GO, to największe hollywoodzkie produkcje, kultowe seriale od HBO, m.in. „Gra o Tron”, „Wataha” czy „Westworld”, oraz uwielbiane przez dzieci bajki Disneya,
    • Cinemax HD i Cinemax 2 HD to doskonały wybór zarówno dla fanów znanych światowych produkcji, jak i miłośników dobrego europejskiego kina,
    • Eleven, Eleven Sports i Eleven Extra to emocjonujący sport: rozgrywki niemieckiej Bundesligi, włoskiej Serie A TIM, francuskiej Ligue 1, hiszpańskiej LaLigi Santander czy Formula 1

    Kanały Cinemax i Eleven znalazły się w zestawach z każdym pakietem podstawowym. Natomiast kanały HBO wraz z serwisem HBO GO są dostępne w pełnej ofercie telewizyjnej Premium MAX przez całą umowę, a z pozostałymi pakietami w ramach prezentu – nawet przez 3 miesiące bez opłat.

    Wszystkie stacje premium można oglądać także online w serwisie Cyfrowy Polsat GO, który oferuje dostęp do ponad 100 kanałów telewizyjnych i tysięcy programów na życzenie, dzięki usłudze ON THE GO – nawet na 3 urządzeniach mobilnych jednocześnie.

    Oferty świąteczne od Cyfrowego Polsatu to także nowoczesne dekodery z intuicyjnym menu oraz wieloma wygodnymi funkcjami, dzięki którym oglądanie telewizji jest czystą przyjemnością. Szczególnie polecany EVOBOX PVR, umożliwiający nagrywanie do 3 programów jednocześnie czy bezprzewodowe podłączenie do sieci, dzięki wbudowanemu modułowi Wi-Fi, można mieć już od 1 zł.

    Oferta premium w zestawie z telewizorem Samsung 50” UHD 4K Smart TV
    W telewizyjnej ofercie świątecznej znalazły się także telewizory Smart TV. Niezwykle bogaty zestaw ze 177 kanałami dla całej rodziny w paczce pod choinką z telewizorem Samsung 50” UHD 4K Smart TV MU6172 na raty, to wyjątkowy prezent, który na długo pozostanie w pamięci.

    W skład polecanego zestawu w łącznej cenie 149,99 zł/mies. wchodzą:

    • oferta Premium MAX, czyli aż 177 kanałów, w tym HBO, Cinemax i Eleven Sports, bez opłat do wakacji,
    • ponad 100 kanałów dostępnych mobilnie,
    • nagradzany dekoder EVOBOX PVR, który umożliwia nagrywanie do 3 programów jednocześnie, za 1 zł,
    • telewizor Samsung 50” UHD 4K Smart TV z 48 ratami po 50 zł/mies.,
    • dodatkowo 10 GB Internetu w prezencie.

    Oferta świąteczna Cyfrowego Polsatu to także gotowe zestawy z innymi urządzeniami: tabletami lub modemami oraz usługami telewizji czy Internetu LTE. Dzięki rabatom w Domowym Programie Oszczędnościowym smartDOM, umożliwiającym łączenie usług m.in. Plusa i Cyfrowego Polsatu, zestawy świąteczne dopasowane do potrzeb całej rodziny można skompletować w bardzo korzystnych cenach.

    Start kampanii świątecznej
    Ofertę telewizyjną Cyfrowego Polsatu na święta promuje ogólnopolska kampania reklamowa m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Grupy Polsat, a także w radiu, prasie, Internecie i na outdoorze. Koncepcję spotu telewizyjnego opracowała agencja Grey Worldwide, reżyserował Michał Bulik, autorami scenariusza są: Jakub Kopiczyński i Marek Górski. Producentem spotu jest TFP Sp. z o.o., media zakupił dom mediowy Vizeum.

    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Obawy o bezpieczeństwo hamują rozwój AI w obsłudze klienta

    Mimo że 80% konsumentów chciałoby korzystać ze sztucznej inteligencji w kontakcie z obsługą klienta, aż 85% firm nie wdrożyło...