UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, promującą dekoder Horizon i jego innowacyjną usługę, umożliwiającą nagrywanie aż czterech programów jedocześnie. Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki. W najnowszym spocie UPC MegaRodzinka robi to, co lubi najbardziej: korzysta z oferty innowacyjnej Telewizji Cyfrowej UPC. Dzięki aplikacji Horizon Go bohaterowie oglądają program nie tylko na telewizorze, ale również na urządzeniach mobilnych.
I do tego każdy z nich w tym samym czasie oglądać może co innego – czyli to, co chce: mecz, film, program kulinarny. Superbohaterowie muszą bowiem mieć swobodę działania. A to oznacza, że nie mogą też być uzależnieni od ramówki. Tu z pomocą przychodzi jak zwykle MegaTeściowa. W nowej odsłonie, podobnie jak w poprzednich, w rolę tę wciela się Ewa Kasprzyk. Uruchamia ona innowacyjną funkcję dekodera Horizon – możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie.