Operator telekomunikacyjny Sferia S.A. rozpoczyna nową kampanię reklamową pt. Swobodny Internet, w której promuje dwie nowe taryfy internetowe tranSFER swobodny 1GB i tranSFER swobodny 4GB. Akcja rusza 1 września i potrwa dwa miesiące.
Podtytuł promocji „teraz TESTUJ PRZEZ 14 DNI” oznacza, że klient, który skorzysta z nowej oferty, będzie mógł samodzielnie sprawdzić jakość usługi. Ma na to 14 dni od momentu otrzymania modemu i w tym czasie może zrezygnować z umowy. Ponadto nowe taryfy umożliwiają logowanie do sieci w dowolnym miejscu: w domu, biurze, w parku – bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Kampania reklamowa będzie obejmowała spoty w telewizji (TVP Info) i w radio (Eska, Antyradio, Złote Przeboje oraz w Ostrołęce w Radiu OKO) oraz reklamę w prasie (Super Express, Metro, Dziennik, Fakt, Echo Miasta, Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, a w Ostrołęce Tygodnik Ostrołęcki i Gazeta Współczesna) i w Internecie (wp.pl, o2.pl, interia.pl, grono.net).
Dodatkowo użyte zostaną nośniki takie jak: siatki wielkoformatowe, billboardy, citylighty, airboardy oraz reklama na rączkach w autobusach. Kampanię wesprze akcja pt. Autostopowicze, w której to hostessy, za pomocą specjalnych tabliczek, będą informowały przejeżdżające osoby o nowej ofercie Sferii.
Akcja promocyjna zostanie przeprowadzona w stolicy oraz podwarszawskich miejscowościach, a także w Ostrołęce. Na jej potrzeby przygotowano dwa różne layouty – z panoramą Warszawy oraz Ostrołęki w tle. Kreację stworzyła Agencja Opus B, media zakupił dom mediowy Vizeum