Idealny system ERP pozwala na zdalne, natychmiastowe, kompleksowe i elastyczne zarządzanie firmą. Jego wdrożeniu przyświecają jasne cele: redukcja kosztów, automatyzacja procesów oraz efektywne zarządzanie czasem pracy. enova365 to rozwiązanie, które doskonale sprawdzi się w każdej organizacji. enova365 to polski system klasy ERP, który służy do kompleksowego zarządzania zasobami przedsiębiorstwa.
Pomaga w gromadzeniu, przechowywaniu i interpretacji danych, które pochodzą z podejmowanych procesów biznesowych. Charakteryzuje się wspólną bazą danych oraz spójnym interfejsem umożliwiającym wygodną pracę we wszystkich obszarach. W systemie enova365 istnieją mechanizmy pozwalające na łatwą i skuteczną integrację z innymi rozwiązaniami, a tym samym na wymianę kluczowych danych pomiędzy systemami. Dzięki temu, można zyskać spójność zarządzania danymi i ciągłość procesów w firmie. System enova365 pozwala maksymalizować wydajność pracowników oraz oszczędzać czas i środki. Oprogramowanie jest również dostępne w chmurze, dzięki czemu dostęp do niego można mieć z dowolnego miejsca – wystarczy połączenie internetowe i urządzenie, takie jak tablet, laptop lub smartfon. Najczęściej enova365 jest integrowany z systemami magazynowymi, produkcyjnymi, obiegu dokumentów, wspierającymi e-commerce czy z systemami bankowości elektronicznej.
Integracja z e-commerce
Jak ważny w dzisiejszych czasach jest e-commerce nie trzeba nikogo przekonywać. Integracja systemu ERP z internetową platformą sprzedażową pozwoli firmie maksymalizować zyski. NetCorner to rozwiązanie usprawniające obsługę klienta, dynamizujące sprzedaż oraz zwiększające konkurencyjność firmy. Jest ono kompatybilne z systemami zewnętrznymi i ułatwia zarządzanie e-sklepem. NetCorner daje wiele możliwości personalizacji ustawień, dodawania modułów, zmiany ustawień czy swobodnej edycji. Co ważne, jest również rozwiązaniem efektywnym kosztowo.
Najważniejsze zalety to:
- Zaawansowana integracja platformy z systemem klasy ERP oraz CRM
- Wielowalutowość i wielojęzykowość umożliwiająca sprzedaż na rynkach zagranicznych
- Indywidualne warunki cenowe wynikające z siatki rabatowej czy obsługi promocji
- Hierarchiczna Struktura Kontrahentów umożliwiająca zaawansowane zarządzanie systemie uprawnień na poziomie pracowników
- Rekomendacje produktów umożliwiające prezentacje towarów uzupełniających, zamienników oraz akcesoriów
- Zaawansowane filtrowanie oraz dynamiczna strona produktowa, ułatwiające przeszukiwanie bazy produktów oraz wybór najlepszych rozwiązań
- Rozbudowany moduł CMS dający możliwość zarządzania wszystkimi informacjami w ramach platformy
- Listy zakupowe umożliwiacie kontrahentowi planowanie zakupów bez ściągania produktów ze stanów magazynowych
- Moduł ofert, który umożliwia handlowcom firmy stworzenie, edytowanie i wysłanie do klienta spersonalizowanej oferty
- Obsługa reklamacji i zwrotów w ramach konta klienta w platformie B2B
i z DMS
Systemy DMS to oprogramowanie pozwalające na elektroniczne przetwarzanie wszystkich dokumentów firmowych. DocuWare to system „chmurowy”, dzięki czemu może w nim pracować jednocześnie wielu pracowników z różnych miejsc, w sposób całkowicie bezpieczny. Jest to przydatne zwłaszcza w dobie pandemii i coraz popularniejszej pracy zdalnej.
System umożliwia składowanie i bezpieczne udostępnianie dokumentów według założonej struktury uprawnień. Obsługuje dowolne typy dokumentów, niezależnie od źródła ich pochodzenia. DocuWare importuje dokumenty, klasyfikuje je, umożliwia ich dalszy obieg i późniejsze wyszukiwanie. Dodatkowo rozwiązanie oferuje użytkownikowi zautomatyzowane wersjonowanie dokumentów oraz kojarzenie ze sobą różnych typów dokumentów (np. umowa może być skojarzona z Protokołem Odbioru Końcowego oraz z fakturą, powstałą na podstawie ww. dokumentów).
Połączenie oprogramowania enova365 z DocuWare zapewnia sprawniejszy obieg dokumentów w firmie. DocuWare dodaje faktury automatycznie, dzięki czemu oszczędzamy czas na ręczne wprowadzanie ich do systemu. Wszystko opiera się na inteligentnym indeksowaniu oraz procedowaniu dokumentu w sposób dostosowany do naszych potrzeb. Dzięki połączeniu obu aplikacji użytkownik jest w stanie prześledzić do kogo należy faktura oraz jakie decyzje zostały podjęte. Ponadto, możliwe jest uruchomienie podglądu dokumentu za pomocą jednego przycisku, a nie tylko z poziomu danych jakie widoczne są w enova365.
-Komputronik Biznes jako integrator IT posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP, kompetencje i możliwości techniczne przeprowadzenia wstępnego audytu procesów i systemów, na których aktualnie pracuje każda firma. Dzięki temu może odwzorować procesy firmy w systemie enova365, usprawniając tym samym pracę pracowników i dając kontrolę nad przedsiębiorstwem. Oprócz wdrożenia rozwiązania Komputronik Biznes oferuje także opiekę serwisową, pomoc w aktualizacji systemu i jego rozwój wraz ze zmieniającymi się potrzebami.
– Jako wieloletni partner firmy Soneta i autoryzowany dystrybutor systemu enova365, jesteśmy w pełni przygotowani do świadczenia kompleksowej usługi wdrożenia rozwiązań klasy ERP. Do tej pory zrealizowaliśmy blisko 100 wdrożeń systemu u klientów. Nasi partnerzy mogą liczyć na fachową pomoc i doradztwo w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań dla swojego biznesu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu w dziedzinie sprzętu IT i oprogramowania, dostarczamy naszym Klientom efektywne i skuteczne narzędzia informatyczne. Nasze usługi cechuje profesjonalizm, zaangażowanie, fachowość i solidność. Posiadamy niezbędną wiedzę popartą odpowiednimi certyfikatami i referencjami zadowolonych Klientów. Nasz zespół na każdym etapie procesu wdrożenia oprogramowania służy pomocą zarówno w kwestiach technologicznych, jak i tych związanych z procesami biznesowymi – komentuje Joanna Zbytniewska, Inżynier Wsparcia Sprzedaży Komputronik Biznes.