Operatorzy telekomunikacyjni liczą, że uda im się pozyskać użytkowników szybkiego internetu, którym w II półroczu kończą się dotychczasowe umowy z Telekomunikacją Polską – czytamy w Gazecie Prawnej.
W II półroczu 2006 r. Telekomunikacja Polska zdobyła ponad 300 tys. nowych klientów szybkiego internetu. Dużej części z nich niedługo skończą się podpisane wówczas umowy. Będą mieli do wyboru przedłużenie kontraktu lub wybór nowego operatora.
Tele2 zapowiada, że pod koniec wakacji wznowi sprzedaż szerokopasmowego dostępu do internetu.
– Liczymy na to, że w nowej odsłonie oferta będzie się cieszyć większą popularnością, co pozwoli nam przynajmniej podwoić sprzedaż – mówi Piotr Nesterowicz, dyrektor generalny Tele2 Polska.
Komercyjną sprzedaż usług szerokopasmowego internetu (BSA), skierowanych do klientów TP, rozpoczęła już Polska Telefonia Cyfrowa. W przypadku operatorów oferujących BSA w całej Polsce PTC i Centertel mają najlepsze ceny na łącza 2 Mb/s w umowach 36-miesięcznych i łącza 6 Mb/s w umowach 24-miesięcznych.
Do jutra trwa kilkunastodniowa agresywna promocja Netii, w której operator powrócił do oferowania szybkiego internetu (łącze 1 Mb/s) przez 12 miesięcy za darmo, gdy podpisze się umowę 36-miesięczną oraz przez sześć miesięcy – w umowie 24-miesięcznej.