2 stycznia startuje noworoczna kampania reklamowa T-Mobile, prezentująca najlepsze oferty operatora. W ramach kampanii przedstawione zostaną oferty abonamentowe JUMP!, które przyciągnęły już milion użytkowników, najbardziej internetowy MIX oraz oferta Internetu LTE 4G z 50% zniżką. Nowa kampania T-Mobile koncentruje się na najważniejszych atutach taryf Jump! – czyli nielimitowanych połączeniach krajowych, SMS-ach oraz MMS-ach do wszystkich sieci.
Taryfy Jump! od momentu wprowadzenia w czerwcu 2014 r. zdobyły już ponad milion użytkowników. To na tym przesłaniu skupia się pierwszy z nowych spotów reklamowych. Utrzymany w kolorystyce charakterystycznej dla operatora zachęca, aby dołączyć do tego grona. Drugi, dłuższy spot podkreśla benefity taryf Jump! – dzięki prawdziwie nielimitowanym połączeniom, SMS-om i MMS-om, dzielenie się szczęściem z najbliższymi jest naprawdę proste i nie podlega żadnym ograniczeniom.
Internet 4G LTE niesamowicie szybki i tańszy o połowę
Nowy spot promuje również szybki Internet LTE 4G, który dla klientów T-Mobile jest teraz dostępny o 50% taniej. Nowa oferta obejmuje wszystkie pakiety Internetu, którym można cieszyć się na różnych urządzeniach mobilnych m.in. na komputerach, laptopach i tabletach.
Najbardziej internetowy MIX w T-Mobile
W radio i Internecie rusza kampania informująca o noworocznej ofercie Mix w T-Mobile, której głównym benefitem jest duża paczka Internetu – 12 GB Internetu za darmo, do swobodnego wykorzystania przez cały rok już przy zobowiązaniu na 24 doładowania.
Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile obejmuje telewizję, OOH, radio i Internet. Kampanię w mediach uzupełniają działania BTL w punktach sprzedaży. Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.