T-Mobile Austria, spółka zależna Deutsche Telekom, wybrała rozwiązanie contact center firmy Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) do wsparcia pracy 500 konsultantów obsługi klienta w dwóch lokalizacjach. Platforma komunikacyjna Customer Interaction Center (CIC) została wybrana ze względu na elastyczność, dostępność europejskich centrów danych wspierających wdrożenia w chmurze oraz dobre świadectwo, jakie wystawia firmie ponad 5000 klientów z całego świata.
CIC wesprze projekt „European Routing Platform Customer Service”, wznowiony niedawno przez T-Mobile. Projekt ma na celu zwiększenie elastyczności, zintegrowanie kampanii wychodzących, zmniejszenie kosztów oraz dodanie możliwości połączeń innych niż głosowe. Według T-Mobile korzyści płynące z wykorzystania zaawansowanych funkcji technologicznych w obsłudze klienta stanowią podstawę sukcesu kanałów komunikacji firmy oraz współpracujących z nią outsourcingowych call center.
– Mamy bardzo wysokie standardy, a firma Interactive Intelligence trzymała się ich bardzo skrupulatnie – powiedział Werner Weiss, project manager w T-Mobile. – Przekonała nas elastyczność systemu CIC, możliwość wdrożenia w chmurze oraz dobry stosunek jakości do ceny. Jednak decydującym czynnikiem były świetne opinie klientów firmy, zebrane podczas wizyt referencyjnych, a także wyjątkowe podejście specjalistów Interactive Intelligence do planowania projektu.
Uruchomienie systemu planowane jest latem 2013 r. Aktualnie trwają konsultacje specjalistów z różnych dziedzin oraz menadżerów projektu z T-Mobile i Interactive Intelligence, mające na celu dokładne określenie wymagań i przebiegu procesu wdrożenia. Odbyły się już pierwsze sesje treningowe zespołów z obu firm.