W lipcu sezon festiwali rozkręca się na dobre – zgodnie z zapowiedzą, T-Mobile będzie obecny na czołowych imprezach sezonu. Pierwszy na liście jest DJ Avicii, który da jedyny koncert w Polsce. T-Mobile przygotował kampanię promującą wydarzenie a także 50% zniżki na bilety dla swoich klientów oraz live streaming z koncertu na electronicbeats.pl.
Lipiec rozpocznie się mocnym uderzeniem: w ramach Music Power Explosion, który odbędzie się 15 lipca na Stadionie Energa Gdańsk wystąpią m.in.: Felixa Jaehn czy grup Modestep a gwiazdą wieczoru będzie muzyczny fenomen – DJ Avicii.
Avicii w wieku 26 lat osiągnął wszystko, gdy chodzi o karierę DJ-a. Jest autorem takich hitów jak Levels, My Feelings for You czy Fade into Darkness, a w swojej karierze współpracował z największymi gwiazdami, np. z Davidem Guettą. Artysta wystąpi w Polsce po raz pierwszy i jednocześnie po raz ostatni – niedawno ogłosił zakończenie kariery DJ-a i kompozytora.
Life is for sharing – specjalna oferta na bilety i streaming live z koncertu!
Dlatego T-Mobile, jako główny sponsor koncertu, chce umożliwić jak największej liczbie fanów artysty obejrzenie go na żywo. Wszyscy klienci T-Mobile mogą skorzystać z 50% zniżki na zakup biletów na Music Power Explosion. Wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści Avicii pod numer 80557, a otrzymany kod wykorzystać podczas kupna wejściówek na stronie bilety.imprezyprestige.com.
Ci, którym nie uda się dotrzeć na gdański koncert DJ-a Avici będą mogli uczestniczyć w wydarzeniu dzięki transmisji na żywo! W myśl hasła Life is for sharing T-Mobile na swojej platformie www.electronicbeats.pl, będzie transmitował koncert na żywo dla wszystkich.
Electronic Beats to największy projekt muzyczny w Polsce – pod jego szyldem odbywają się m.in. cykliczne wydarzenia muzyczne i kulturalne, a od tego roku zagości na popularnych polskich festiwalach.
Już od jutra, 1. Lipca, rusza kampania marketingowa, poświęcona muzycznym aktywnościom T-Mobile. W jej ramach w pierwszej odsłonie zobaczymy się 15-sekundowy spot promujący najbliższe wydarzenie zachęcający do skorzystania ze zniżek na bilety i oglądania występu na żywo dzięki platformie Electronic Beats.
Dodatkowe działania obejmą reklamę wielkoformatową kampanię online, materiały POS w salonach T-Mobile oraz promocję w mediach społecznościowych.
Kampanię przygotowała agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Za kreacje w Internecie odpowiada SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.