poniedziałek, 25 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile : Avicii – 50 proc. zniżki na bilety i streaming koncertu na żywo

    Zobacz również

    W lipcu sezon festiwali rozkręca się na dobre – zgodnie z zapowiedzą, T-Mobile będzie obecny na czołowych imprezach sezonu. Pierwszy na liście jest DJ Avicii, który da jedyny koncert w Polsce. T-Mobile przygotował kampanię promującą wydarzenie a także 50% zniżki na bilety dla swoich klientów oraz live streaming z koncertu na electronicbeats.pl.

    - Reklama -

    Lipiec rozpocznie się mocnym uderzeniem: w ramach Music Power Explosion, który odbędzie się 15 lipca na Stadionie Energa Gdańsk wystąpią m.in.: Felixa Jaehn czy grup Modestep a gwiazdą wieczoru będzie muzyczny fenomen – DJ Avicii.

    Avicii w wieku 26 lat osiągnął wszystko, gdy chodzi o karierę DJ-a. Jest autorem takich hitów jak Levels, My Feelings for You czy Fade into Darkness, a w swojej karierze współpracował z największymi gwiazdami, np. z Davidem Guettą. Artysta wystąpi w Polsce po raz pierwszy i jednocześnie po raz ostatni – niedawno ogłosił zakończenie kariery DJ-a i kompozytora.

    Life is for sharing – specjalna oferta na bilety i streaming live z koncertu!
    Dlatego T-Mobile, jako główny sponsor koncertu, chce umożliwić jak największej liczbie fanów artysty obejrzenie go na żywo. Wszyscy klienci T-Mobile mogą skorzystać z 50% zniżki na zakup biletów na Music Power Explosion. Wystarczy wysłać bezpłatny SMS o treści Avicii pod numer 80557, a otrzymany kod wykorzystać podczas kupna wejściówek na stronie bilety.imprezyprestige.com.

    Ci, którym nie uda się dotrzeć na gdański koncert DJ-a Avici będą mogli uczestniczyć w wydarzeniu dzięki transmisji na żywo! W myśl hasła Life is for sharing T-Mobile na swojej platformie www.electronicbeats.pl, będzie transmitował koncert na żywo dla wszystkich.

    Electronic Beats to największy projekt muzyczny w Polsce – pod jego szyldem odbywają się m.in. cykliczne wydarzenia muzyczne i kulturalne, a od tego roku zagości na popularnych polskich festiwalach.

    Już od jutra, 1. Lipca, rusza kampania marketingowa, poświęcona muzycznym aktywnościom T-Mobile. W jej ramach w pierwszej odsłonie zobaczymy się 15-sekundowy spot promujący najbliższe wydarzenie zachęcający do skorzystania ze zniżek na bilety i oglądania występu na żywo dzięki platformie Electronic Beats.

    Dodatkowe działania obejmą reklamę wielkoformatową kampanię online, materiały POS w salonach T-Mobile oraz promocję w mediach społecznościowych.

    Kampanię przygotowała agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Za kreacje w Internecie odpowiada SMG LiquidThread, a materiały  BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Credit Agricole proponuje zakładanie firmy przez bank

    Nowość w Credit Agricole dla przedsiębiorców. Bank udostępnił możliwość rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej bezpośrednio w swoim serwisie internetowym Strefa...