W finale przetargu na obsługę marki T-Mobile w zakresie działań ATL zmierzą się dwie międzynarodowe agencje sieciowe DDB Warszawa oraz Grey Worldwide Warszawa.
Rozpoczęty na początku października przez T-Mobile Polska proces wyboru agencji kreatywnej do obsługi marki T-Mobile w zakresie działań ATL oraz strategii komunikacji marki zbliża się do finału. W ostatnim etapie konkursu o obsługę jednej z najlepiej rozpoznawalnych marek na polskim rynku będą zabiegały dwie międzynarodowe
agencje sieciowe DDB Warszawa oraz Grey Worldwide Warszawa. Do finału nie zakwalifikowały się natomiast agencje Saatchi & Saatchi Poland i BBDO Warszawa.
– Wszystkie zaproszone do konkursu agencje zaprezentowały propozycje kreacji i strategii na najwyższym światowym poziomie, dlatego proces wyłonienia finalistów był niezwykle trudny. – powiedział Paweł Szarkowski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile i dodaje – Do ostatniego etapu wybraliśmy oferty, które najlepiej pasowały do charakteru marki T-Mobile oraz międzynarodowych standardów określonych przez Grupę DT.
T-Mobile Polska planuje zakończenie przetargu do końca pierwszego kwartału tego roku. Do czasu podpisania nowej umowy obsługa marki T-Mobile będzie kontynuowana przez agencję G7 w rynku prywatnym oraz przez Saatchi & Saatchi w zakresie rynku biznesowego. W przypadku marki Heyah obsługa komunikacji ATL i BTL będzie kontynuowana przez agencję G7.