Po raz trzeci odbyło się realizowane przez niezależną firmę badawczą badanie porównawcze sieci mobilnych w Polsce. Po raz trzeci zwycięzca badania została sieć T-Mobile otrzymując Certyfikat: Best In Test 2016. Podobnie jak w latach ubiegłych firma badawcza P3 Communication porównała wszystkich czterech operatorów infrastrukturalnych świadczących w Polsce usługi mobilne w Polsce. Badanie, tzw. drive test, zrealizowane zostało w okresie od połowy października do połowy
listopada br. w wybranych przez spółkę realizująca badania aglomeracjach miejskich, miejscowościach na ważnych szlakach komunikacji drogowej.
T-Mobile – Najlepsza Sieć
T-Mobile uzyskał w badaniu, łącznie 830 punktów, wygrywając zarówno w kategorii jakości połączeń głosowych 344 punkty i usług transmisji danych 486 punktów. Zdobywca drugiego miejsca uzyskał łącznie 816 punktów natomiast kolejni badani odpowiednio 809 i 775.
– Najlepsza sieć nie jest dla nas celem samym w sobie. To sposób na zapewnienie klientom absolutnie najlepszego doświadczenia z korzystania z usług mobilnych. Tylko wtedy można uznać to za pełen sukces i pod tym kątem badana jest sieć. – powiedział Adam Sawicki, Prezes Zarządu T-Mobile Polska. – Badania certyfikujące sieci realizowane są w oparciu o te same wskaźniki w kilkunastu krajach. Daje nam to gwarancję ich wiarygodności i rzetelności.– dodał Sawicki
Najwyższa jakość rozmów
W kategorii połączenia głosowe, brane były pod uwagę trzy wskaźniki: jaskość połączenia oraz dwa parametry związane z nawiązywaniem połączeń – czas i skuteczność. T-Mobile uzyskał najlepsze wyniki właśnie w zakresie jakości połączeń oraz w czasie zestawiania połączenia.
Najwyższa jakość usług niezależnie co robisz
Tradycyjnie, biorąc pod uwagę usługi transmisji danych, w czasie badania brane pod uwagę były szybkość i skuteczność przesyłania danych oraz jakość usług bazujących na transmisji danych, tj. otwieranie popularnych stron internetowych i streaming video z portalu youtube.com. T-Mobile uzyskał stabilne, wysokie wyniki w każdym z powyższych wskaźników zajmując pierwsze miejsce lub pozostając z niewielka stratą do lidera.
Badanie jakości sieci realizowane jest przez niezależną międzynarodową firmę badawczą P3 Communication na zlecenie Grupy Deutsche Telekom właściciela sieci T-Mobile. Celem badania jest wyłonienie najlepszej sieci oferującej kompleksowo usługi głosowe i transmisji danych. Wszystkim wskaźnikom przypisane są odpowiednie wagi w zależności od wpływu na komfort i jakość korzystania z usług. Badania usług głosowych i transmisji danych zostały zrealizowane w listopadzie i grudniu br. Uwzględniając charakterystykę zapotrzebowania na usługi większość , bo ponad połowę testów zrealizowanych została w dużych ośrodkach miejskich. Pozostałe w mniejszych miejscowościach oraz na ważnych drogowych szlakach komunikacyjnych.
oferta
od poczatku roku, same nowosci u tm. nie dosc, ze maja dobra infrastrukture, to coraz bardziej wzbogacaja oferte
ranking
po ostatnim rankingu speed testu i jeszecze tym badaniu widac, ze akurat w tmobile pod wzgledem jakosci jest najlepszy i nie ma co temu zaprzeczac
postęp
rozwijają się ofertowo, a pod względem jakosci uslug prowadzą. słowa sprzed kilku miesięcy nie zostały rzucone na wiatr, tak trzymać!
inf
odpowiedz dla wszystkich niedowiarkow. tak jak tmobile powinna wygladac kazda siec, gdzie infrastruktura jest podstawa jakiegolwiek dzialania
$$$
ale to fakt, nigdzie nie ma tak dobrej jakosci jak w tm. bylem juz w innych sieciach i do tej pory jeszcze nikt mnie tak pozytywnie nie zaskoczyl jak tm
jakosc
no ze jakosc tmobile ma dobra to wiadomo nie od dzis. wyniki tylko to potiwedzaja
zmiany
ostatnie polrocze to duzo zmian na dobre. tmobile odrobił lekcję, goni z ofertami a jakościowo już dawno na pierwszym miejscu