18 edycja plebiscytu Superbrands została rozstrzygnięta, a do T-Mobile powędrowały, aż dwa prestiżowe tytuły! Wyróżnienia przyznawane przez szerokie grono konsumentów, jury złożone z 40 ekspertów branżowych oraz Konfederację Lewiatan to kolejny dowód na to, że jako marka cały czas pozostajemy bliżej ludzi, łączymy ich z całym ich światem i proponujemy im innowacyjne, doceniane przez klientów rozwiązania.
Nagrody w plebiscycie przyznawane są brandom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie, a swoim klientom oferują korzyści i wyróżniki rynkowe, dzięki którym są powszechnie cenione i rozpoznawalne. Za wybór marek biznesowych odpowiada przy tym Konfederacja Lewiatan – najbardziej wpływowa polska organizacja świata biznesu, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i w całej Unii Europejskiej. Spośród długiej listy ponad 2 tys. marek wyłania te, które spełniają wysokie kryteria jakości produktów lub usług, a dodatkowo innowacyjności, standardów relacji czy zaangażowania społecznego.
Mocna pozycja Magenty wśród marek
Drugim przyznanym T-Mobile tytułem jest Superbrands 2024. Ogłoszenie tych wyróżnień poprzedza badanie przeprowadzone metodą CAWI. Analizie poddawane są 3 tys. marek reprezentujące 100 różnych kategorii. To największy tego typu sondaż w Polsce, skupiony na sile i wizerunku marki. O mocy danego brandu decydują respondenci – 3,5 tys. osób wybiera z bogatej listy firm te, którym najbliżej ich zdaniem do definicji Superbrands. To jednak nie koniec całego procesu. Grupa wyłonionych w ten sposób marek trafia bowiem do rady złożonej z kilkudziesięciu ekspertów w dziedzinie brandingu, reklamy i PR, która także wydaje swoje oceny. Dopiero połączenie obu wyników przekłada się na ostateczny rezultat: marki, które zwycięsko przejdą cały proces certyfikacji, zostają wyróżnione tytułem Superbrands.
T-Mobile to marka stawiająca na najwyższa jakość sieci i produktów. Ale też marka, która chce być blisko klientów i faktycznie im towarzyszyć w ich codziennych działaniach. Łączymy ludzi z całym ich światem, jesteśmy z nimi i dostarczamy najlepsze doświadczenia. A to przynosi efekty! Czujemy się zaszczyceni zaufaniem, którym zostaliśmy obdarzeni, i dziękujemy za to docenienie. To dla nas wielkie zobowiązanie na przyszłość! – komentuje Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.
Superbrands gromadzi supermarki na całym świecie
Superbrands to międzynarodowy plebiscyt, organizowany w 90 krajach na całym świecie. W ciągu 30 lat inicjatywa zyskała uznanie i rozpoznawalność wśród firm i konsumentów. W Polsce, w ramach 18 edycji, przyznano dotąd 450 statuetek, które otrzymały wyróżniające się marki.