Ogłoszone zostały wyniki konkursu Digital Excellence Awards – w kategorii Transformational Capabilities zwyciężył T‑Mobile. Firma została nagrodzona za cyfrową transformację, której udało jej się dokonać w ostatnim czasie, by dodatkowo usprawnić procesy i rezultaty pracy. Nagroda dla T‑Mobile Polska została przyznana za rewolucyjną, a jednocześnie zwinną przebudowę dojrzałej organizacji, przeprowadzoną z wykorzystaniem cyfrowych technologii.
Zwycięski projekt dotyczył obszaru rynku biznesowego, w obrębie którego firma skoncentrowała się na poprawie czasu wprowadzania produktu na rynek. W tym celu wyróżniono sześć linii produktowych: Mobility, Connectivity, Security, Cloud, Collaboration, Modern Workplace oraz wdrożono podejście agile w pracach nad każdą z nich. W efekcie każda linia odnotowała wzrost w porównaniu do stanu sprzed cyfrowej transformacji, nawet o 52 procent, a liczbę projektów znajdujących się w fazie opracowywania skrócono o 40 procent.
– Nagroda jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i motywacją do dalszej pracy. Jako T‑Mobile stale dostarczamy klientom produkty cyfrowe, ale to oznacza też, że musimy wciąż intensywnie rozwijać się cyfrowo jako organizacja. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować firmom najlepsze możliwe rozwiązania, które pozwolą im skutecznie konkurować na rynku. Transformacja, której udało nam się dokonać, jest dla nas więc powodem do dumy i kolejnym dowodem, że nasze cyfrowe projekty są skuteczne, również wtedy, gdy przeprowadzamy je wewnętrznie – powiedziała Agnieszka Rynkowska, Członek Zarządu T‑Mobile Polska ds. Rynku Biznesowego.
Digital Excellence Awards to konkurs organizowany przez CIO Net, który co roku wyróżnia najlepszych z najlepszych liderów przemian cyfrowych i przyznaje tytuły Digital Excellence of the Year. Wyróżniane są firmy i ich zespoły, które skutecznie przeprowadziły proces transformacji cyfrowej oraz wskazały jego rezultaty dla przedsiębiorstwa i poprawę swojej gotowości cyfrowej.