Od soboty, 15 października br., T-Mobile zaoferuje swoim klientom dostęp do Netflixa – największej na świecie platformy VOD. Tego dnia wystartuje także dedykowana kampania reklamowa anonsująca najnowszą propozycję. T-Mobile Polska jest pierwszym operatorem mobilnym w Polsce, który podpisał umowę z wiodącym na świecie internetowym serwisem video – Netflixem.
W ramach aktualnej odsłony tej współpracy już od soboty pierwsi klienci oferty Supernet będą mogli korzystać bezpłatnie z zawartości serwisu. Docelowo natomiast T-Mobile zaoferuje integrację płatności za usługę i umożliwi rozliczenie jej na jednej fakturze. W ten sposób także osoby nieposiadające karty kredytowej będą mogły dołączyć do ponadstumilionowej widowni takich hitów jak „Narcos”, „House of Cards”, „Stranger Things”, czy „Daredevil”.
– Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych. Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netflixem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem – mówi Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C
Pierwszymi, którzy skorzystają z najnowszej propozycji T-Mobile, będą klienci wybierający ofertę Supernet w opcji T3: otrzymają bezpłatny dostęp do zasobów Netflixa przez 4 pełne miesiące. Treści oglądać będzie można w jakości HD na dwóch urządzeniach jednocześnie. Te same warunki przewidziane są dla aktualnych klientów T-Mobile (możliwa będzie zmiana oferty bez wydłużania okresu obowiązywania umowy).
Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci będą mogli zdecydować, czy chcą przedłużyć swoją subskrypcję i łatwo rozliczać ją ze swoim rachunkiem, co Operator umożliwi z początkiem lutego 2017. Aplikacja Netflix będzie także preinstalowana od przyszłego roku na smartfonach dystrybuowanych przez T-Mobile
– Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem i jesteśmy niesamowicie podekscytowani rozpoczęciem współpracy z T-Mobile – powiedział Chris Whiteley, VP Business Development EMEA w Netflix. – Dzięki niej, klienci T-Mobile będą mogli w bardzo łatwy sposób korzystać z docenionych przez krytyków produkcji z serii Netflix Original i czerpać rozrywkę z telewizji oglądanej w zupełnie nowy sposób – dodał Whiteley.
Użytkownicy serwisu mogą bez ograniczeń korzystać z dostępu do ogromnej liczby hollywoodzkich hitów, popularnych seriali, filmów polskich, filmów dokumentalnych
i niezależnych, stand-upów i programów dla dzieci. Obecnie już ponad 80% materiałów ma polskie napisy, lektora albo obie opcje tłumaczenia.
Równolegle z uruchomieniem usługi dla klientów, T-Mobile startuje z promującą ją kampanią reklamową. Na jej potrzeby przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty reklamowe utrzymane w charakterystycznej, czarno-białej konwencji. Filmy przedstawiają codzienne sytuacje, w których, dzięki mobilnemu dostępowi do Netflixa, nuda nam nie zagrozi bo do naszych ulubionych seriali mamy dostępw dowolnym miejscu i czasie.
Po raz pierwszy do udziału w reklamowych spotach produktowych T-Mobile zaprosił influencerów:
- Michała Baryzę – modela i uczestnika IV edycji Top Model, w której zajął II miejsce
- Zuzę Kołodzieczyk – modelkę i zwyciężczynię III edycji Top Model
- Łukasza (Yoczooka) Walaszka – nastoletniego youtubera
Pierwszy ze spotów, którego akcja rozgrywa się na przystanku autobusowym obejrzeć można tutaj:
Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, Internecie oraz social mediach.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kreacje w Internecie przygotował LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.