T-Mobile Polska, wraz z partnerami z Grupy DT w Czechach, Chorwacji, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech, promuje w konkursie „Business Wall of Fame” innowacyjne aplikacje biznesowe z różnych branż dla małych i średnich przedsiębiorstw. Konkurs jest skierowany do producentów oprogramowania działającego w chmurze oraz start-upów, którzy chcieliby wypromować swoje aplikacje i udostępnić je szerokiemu gronu odbiorców.
Komisje konkursowe wybiorą zwycięzców w następujących kategoriach: „Najlepsza aplikacja biznesowa w kraju”, „Najlepsza międzynarodowa aplikacja biznesowa”, „Najlepszy start-up z aplikacją biznesową”.
Zwycięzca konkursu na „Najlepszą aplikację biznesową w kraju” może zostać partnerem T-MobileCloud oraz wygrać kampanię marketingową o wartości nawet 30 000 Euro. Natomiast najlepsza aplikacja międzynarodowa ma szansę być umieszczona w portfolio rozwiązań biznesowych we wszystkich sześciu krajach uczestniczących w projekcie i dotrzeć do ponad 1,3 mln klientów biznesowych.
T‑Mobile Polska, we współpracy z inkubatorem innowacyjności hub:raum Kraków, złoży również zwycięzcy w kategorii „Najlepszy start-up z aplikacją biznesową” propozycję inwestycji o łącznej wartości do 80 000 Euro. W konkursie może wziąć udział każdy przedsiębiorca specjalizujący się w produkcji oprogramowania.
W każdym kraju najlepsze aplikacje zgłoszone do konkursu zostaną wyłonione w drodze głosowania. Wszyscy głosujący, którzy zarejestrują się jako sympatycy aplikacji, będą mieli szansę wygrać roczną licencję pakietu bezpieczeństwa Norton 360 dla swojej firmy.