piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile: Otwiera pękaty worek świątecznych MIX BOX-ów (wideo)

    Zobacz również

    Odliczanie do tegorocznych świąt już wystartowało, a my, po przygotowaniu niespodzianek dla klientów abonamentowych, wciąż nie odstępujemy na krok świętego Mikołaja. Tym razem wspieramy jego działania i magię świąt ofertą atrakcyjnych MIX BOX-ów ze smartfonami i gadżetami. Powiększamy w ten sposób liczbę prezentowych okazji, po które warto sięgnąć, zanim na niebie rozbłyśnie pierwsza, świąteczna gwiazdka.

    - Reklama -

    Niektórzy lubią wybierać i komponować prezenty, inni w panice szukają inspiracji, rozglądając się za gotowymi pomysłami. Niezależnie od podejścia do gwiazdkowych podarunków, obie grupy z pewnością znajdą coś dla siebie w naszej świątecznej i różnorodnej ofercie MIX BOX-ów.

    Znajdź swój świąteczny MIX BOX
    Czy to przed świętami, czy w ich trakcie każdy działa w swoim rytmie, dlatego w tym roku postawiliśmy na zestawy muzyczne. W pierwszym MIX BOX-ie nasi klienci znajdują smartfon Xiaomi Redmi 9AT ze słuchawkami bluetooth Xiaomi za 1 zł w miesięcznym doładowaniu 50 zł. W ramach oferty klient może korzystać z rozmów, SMS-ów i MMS-ów bez limitów, pakietu 9 GB oraz oglądać wideo bez zużycia gigabajtów. Drugi świąteczny MIX BOX zawiera smartfon LG K22 wraz z głośnikiem bluetooth LG, a w trzecim wariancie przygotowaliśmy smartfon Nokia 2.3 oraz bidon. Te dwa zestawy są dostępne w cenie 1 zł w doładowaniu miesięcznym 40 zł, na które składają się nielimitowane SMS-y i MMS-y, nielimitowane rozmowy w T-Mobile i Heyah, 400 minut do wszystkich oraz 6 GB internetu.

    Kampania się rozkręca

    Drugiej odsłonie kampanii świątecznej towarzyszy 30-sekundowy spot reklamowy. Pokazuje on pracę świętego Mikołaja przy przygotowaniu prezentów od kuchni, która za sprawą MIX BOX-a nabiera odpowiedniego rytmu.

    Materiał będzie emitowany w telewizji już od 10 listopada 2020 roku. Kampania będzie dostępna również w radiu, internecie i mediach społecznościowych. Całą kampanię opracował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Materiały BTL przygotowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), z kolei działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzić będzie VMLY&R.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    II edycja Women’s Academy for Rural Innovation: 20 kobiet, które kształtują zrównoważoną przyszłość obszarów wiejskich w Europie

    Zdeterminowane i utalentowane kobiety z całej Europy przybyły do Chorwacji, aby zainaugurować drugą edycję Women’s Academy for Rural Innovation...