T-Mobile Polska został partnerem głównym wydarzenia Warsaw Gallery Weekend. W tegorocznej, 6. edycji projektu, w ciągu trzech dni aż dwadzieścia najważniejszych galerii prywatnych oraz trzy nowe miejsca na artystycznej mapie Warszawy zaprezentują wystawy indywidualne i zbiorowe artystów z Polski, Brazylii, Chorwacji, Hiszpanii, Japonii, Kanady, Niemiec, Rosji, Stanów Zjednoczonych, Ukrainy, Węgier oraz Wielkiej Brytanii.
Gościem specjalnym tegorocznej edycji Warsaw Gallery Weekend jest Art Collection Telecom. Kolekcja, założona przez Deutsche Telecom w 2010 roku, zawiera w swoich zbiorach sztukę współczesną z Europy Wschodniej, próbując uchwycić różne nurty artystyczne w tym zróżnicowanym i niezwykle barwnym regionie. Pokaz w Królikarni jest zapowiedzią przekrojowej wystawy z kolekcji Deutsche Telecom, która będzie miała miejsce w 2017 roku. Na wystawę składają się prace czeskiej artystki Evy Koťátkovej (ur. 1982) oraz Ukrainki Marii Kulikovskiej (ur. 1988). Ich postawy twórcze są doskonałym przykładem różnorodności wypowiedzi młodych europejskich artystów.
– Cieszymy się, że T-Mobile jest partnerem tego ważnego wydarzenia na kulturalnej mapie Polski. Wspieranie sztuki, która jak wiadomo łączy ludzi na całym świecie, jest naturalną częścią naszej działalności, z której jesteśmy niezwykle dumni. Mam nadzieję, że bogaty program 6. Edycji Warsaw Gallery Weekend dostarczy wszystkim zwiedzającym zarówno niezapomnianych wrażeń, jak też inspiracji – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile Polska.
Oprócz wystaw, organizatorzy we współpracy z różnymi instytucjami kultury, przygotowali także imprezy towarzyszące, m.in. premiera płyty Jana Smagi w Rastrze, pokaz fotografii Błażeja Pindora w Asymetrii oraz śniadanie z artystami w lokalu_30.
Nie pierwszy raz T-Mobile Polska angażuje się w projekty związane z kulturą i sztuką. Od 2001 roku wspiera międzynarodowy festiwal filmowy Nowe Horyzonty, a w tym roku został Partnerem Generalnym 10 Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym. W tym roku Operator wystartował z polską edycją projektu muzyczno-kulturalnego Electronic Beats. W jego ramach, m.in., partneruje szeregowi wydarzeń muzycznych i kulturalnych oraz prowadzi platformę integrującą społeczności wokół obszaru digital lifestyle.