T-Mobile Polska jest partnerem tegorocznego ogólnopolskiego spotkania polskich użytkowników Twittera – najpopularniejszego serwisu mikroblogowego na świecie. Polscy użytkownicy Twittera spotykają się regularnie od dwóch lat na tzw. tweetupach, które odbywają się w różnych miastach Polski. Tegoroczne spotkanie odbędzie się w najbliższą sobotę, 28 czerwca 2014 r. Głównym partnerem konferencji został T-Mobile Polska.
– Dzięki obecności na Twitterze możemy codziennie kontaktować się z setkami liderów opinii, blogerami, czy dziennikarzami, ale też naszymi klientami. Dzięki temu budujemy trwałe relacje i pozytywny wizerunek naszej marki. Oczywistym więc było dla nas także, że powinniśmy być tam, gdzie nasi przyjaciele i fani, dlatego z chęcią nawiązaliśmy współpracę z Tweetupem Polska – mówi Małgorzata Rybak – Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska, współprowadząca profil.
Pierwszy oficjalny tweetup ogólnopolski odbył się w czerwcu 2013 roku w Warszawie. Dyskutowano o tym, jak można wykorzystać Twittera w radzeniu sobie z kryzysami w Internecie, w komunikacji marki oraz czym różni się Twitter od Facebooka. Obecni byli m.in. Bartosz Węglarczyk, Michał Pol i Zbigniew Hołdys – polscy popularyzatorzy tego medium.
W tym roku o mądrym korzystaniu z Twittera, zwłaszcza jako narzędzia komunikacji dla firm, opowiedzą Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski i przedstawiciele najpopularniejszych i najbardziej docenianych na polskim Twitterze marek: lotniska Chopina, T-Mobile Polska, Allegro i innych.