T-Mobile Polska zakończył proces wyboru agencji, które będą obsługiwać go w obszarach ATL i BTL. W wyniku przetargu odpowiedzialną za obszar ATL dla wszystkich marek z portfolio firmy agencją wiodącą została Leo Burnett. Wspierana będzie przez agencję Bridge2Fun, która dodatkowo opiekować się będzie działaniami sponsoringowymi. W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7, także znajdującą się w strukturach grupy Leo Burnett.
– Wybraliśmy agencje, które nie tylko najpełniej odpowiedziały na brief przetargowy, ale przede wszystkim doskonale zdają sobie sprawę z wyzwań, przed którymi stoi nasza marka. Jesteśmy także przekonani, że rozumieją one także doskonale dynamikę zmieniającego się świata i potrafią tę wiedzę przekuć w rynkowy sukces – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile Polska.
Formalną współpracę z T-Mobile obie agencje rozpoczną 01.10.15
Obsługą marki Heyah w dalszym ciągu zajmowała się będzie agencja Brain.