27 maja br. T-Mobile rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego, w której promowana jest oferta Jump! proFirma. Kolejne odcinki formatu z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego skierowane są do właścicieli małych firm, którzy mogą dołączyć swoich pracowników do Jump! proFirma w promocyjnym abonamencie za 24,99 zł netto.
W tej cenie przedsiębiorcy dla swoich pracowników otrzymują nielimitowane rozmowy, SMS-y oraz MMS-y do wszystkich sieci w kraju. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca, który kupując nową lub przedłużając dotychczasową umowę w taryfie Jump! proFirma M lub wyższej zdecyduje się na dokupienie od jednej do trzech dodatkowych aktywacji w promocyjnej cenie.
W kampanii promocyjnej wykorzystywane są dwa spoty: trzydziestosekundowy i piętnastosekundowy, które rozgrywają się w miłej, klimatycznej cukierni.
Kampanię w telewizji uzupełniają działania w Internecie, radio, Social Mediach oraz BTL w punktach sprzedaży operatora. Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja DDB&Tribal Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.