piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile przedstawia nową propozycję w ofercie multi-sim (wideo)

    Zobacz również

    T-Mobile uzupełnia swoje portfolio ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych. Po pozytywnie przyjętej ofercie Supernet, nadszedł czas na nową ofertę 2 w 1 z nielimitowanymi połączeniami i dużym pakietem Internetu dla każdego. A dla chętnych telefony już za złotówkę. Po bardzo dobrze przyjętej przez klientów ofercie Supernet i opartych o nią ofertach łączonych, T-Mobile wprowadza Superduet.

    - Reklama -

    Swoją najnowszą propozycją odpowiada na zapotrzebowanie klientów na warianty „dla dwojga”: pozwalające swobodnie korzystać z usług, a jednocześnie optymalizować wydatki. Tym samym Operator wzmacnia i uatrakcyjnia swoje portfolio ofert dla rynku prywatnego.

    Superduet odpowie na potrzebę rynku, która do tej pory nie była właściwie zagospodarowana, co wiemy z rozmów z klientami. Dostosowywaliśmy ofertę bardzo mocno słuchając ich opinii, co zadecydowało np. o tym, że wprowadziliśmy pakiety danych oddzielne dla każdego użytkownika oraz zapewniliśmy większą elastyczność w ofertach z telefonami – mówi Piotr Markowski, odpowiedzialny za marketing B2C w T-Mobile Polska.

    W Nowym Roku ma być prosto i wygodnie, dlatego w Superduecie klienci otrzymają gwarancję komfortowego korzystania z usług z zachowaniem jednocześnie zadowalającego poziomu wydatków.

    W ramach oferty bez telefonu każdy z użytkowników Superduetu otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci w kraju, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5GB Supernetu (pakiet można powiększyć w każdej chwili). Jeszcze efektywniejsze korzystanie z Internetu wspomogą aplikacje mobilne niezużywające pakietu danych (tj. Facebook i Messenger, WhatsApp, Twitter, Tinder, Tidal, radio internetowe, nawigacja i myDysk).

    Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a kwota miesięcznego zobowiązania to 59,90 zł.

    Przy porównaniu ze standardową ofertą bez telefonu (2x oferta T2 z 5 GB danych za 49,95 zł) daje to oszczędność w wysokości 960 zł.

    Od jednego nowego telefonu zawsze lepsze są dwa nowe telefony

    Dla wybierających ten wariant, Operator przygotował trzy progi abonamentowe: 39,95 zł, 49,95 zł oraz 59,95 zł.

    Dzięki temu klient może optymalnie dopasować wysokość opłaty na start i późniejszych opłat miesięcznych.

    W każdym przypadku, nawet od najniższego progu cenowego, użytkownik również otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5 GB Supernetu z możliwością powiększenia oraz aplikacjami niekonsumującymi danych.

    T-Mobile promował będzie aktywnie dwie konfiguracje urządzeń, każde z nich będzie na start kosztowało 1 zł:

    • Samsung Galaxy A3 (2016) + Samsung Galaxy J3 (2016)
    • oraz Sony Xperia XA + Sony Xperia E5

    Wysokość miesięcznej opłaty w promowanych zestawach to 99,90 zł, jest to jednocześnie minimalna kwota zobowiązania miesięcznego w opcji z telefonami. Możliwe jest dowolne konfigurowanie zestawu z uwzględnieniem konieczności zachowania kwoty minimalnej.

    Zarówno w ofercie bez telefonu, jak i z telefonem, można w razie potrzeby w każdej chwili dodać kolejną osobę i skorzystać z równie atrakcyjnych warunków. Z propozycji mogą skorzystać nowi klienci, migrujący swój numer na kartę oraz przenoszący swój numer do T-Mobile.

    Podane kwoty zobowiązań obejmują zgody marketingowe.

    Superduety się nie martwią – kampania reklamowa
    Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne, których główną bohaterką jest Maja Ostaszewska. Tłem muzycznym kampanii jest przebój Bobby’ego McFerrina – “Don’t Worry Be Happy”, który idealnie ilustruje strategię ofertową T-Mobile.

    30-sekundowy spot będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich już od 23 stycznia, a przedpremierowo publikujemy go poniżej.

    Opowiedziana w reklamie historia rozszerzana będzie w specjalnych spotach internetowych oraz w social media, dla których kanwą będą relacje między rodzicem a dorastającym nastolatkiem. Dzięki temu kampania przekroczy klasyczne schematy kanałów komunikacji, budując zaciekawienie i dodatkowo angażując odbiorcę.

    Kampanię wspierają także działania w prasie, na nośnikach OOH (w tym digital signage), radiu i mediach społecznościowych, jak też w punktach sprzedaży Operatora. Koncepcję i kreację kampanii stworzyła agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread.

    Za kreacje BTL odpowiada agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe Agencja Warszawa.

    ŹródłoT-Mobile

    7 KOMENTARZE

    guest
    7 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~ludwi

    zasieg
    duzo lepiej niz u konkurencji, poza tym tmobile ma najlepszy zasieg, czego play moze im tylko zazdroscic

    ~wigor

    abo
    nowy abonamnet w tmobile to okazja dla tych, ktorzy nie są zwolennikami prepaid. a sama oferta w sobie dosyc zacheacjaca. nie trzeba wcale duzo wydawac, a wszystko jest w pakiecie

    ~molny

    good
    porównujac to do oferty playa, oferta duzo lepsza. kazdy ma po 5gb, co zdecydowanie wystarczy, jak jeszcze nie bd ciagnac za te aplikacje. zdecydowanie dobry poczatek roku dla tm

    ~dory

    yes
    doczekałem sie abonamentu, jaki potrzebuje akurat jak konczy mi sie umowa. za 60 zl na dwie osoby to super cena

    ~bot

    tm
    dobrze tmobile wymyslil z taka opcja na dwie osoby. widac, ze przemysleli startegie na 2017

    ~helmans

    dobry start
    tmobile w dobrym momencie wystartował z ofertą postpaid bo konkurencja jesszcze śpi i śni prepaidowy sen

    ~kik

    apki
    dobrze ze kontynuują aplikacje zero rating, facebook bez pobierania danych na pewno na korzyść

    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...