Od 15 stycznia br. wszystkie produkty T-Mobile Polska i GTS Poland są oferowane pod jedną marką. Dzięki rozległej, połączonej infrastrukturze oraz kompleksowej ofercie spółki odnoszą już pierwsze sukcesy. W czwartym kwartale pozyskały czterech nowych klientów, dla których zaprojektują i zbudują sieć w kilku tysiącach placówek. Na rynku usług telekomunikacyjnych, przed integracją T-Mobile z GTS Poland, brakowało operatora posiadającego kompetencje w pełnym zakresie oferty zintegrowanej:
stacjonarnej, mobilnej oraz centrów danych, który mógłby dostarczać kompleksowe rozwiązania dla firm każdej wielkości. Wyraźnym trendem wśród firm, w obliczu rosnącego znaczenia pracy mobilnej, stawała się także migracja do środowisk wirtualnych i w konsekwencji zwiększone zapotrzebowanie na usługi centrum danych.
Dzięki integracji z firmą GTS Poland, T-Mobile Polska stworzył nową jakość na rynku usług ICT dla klientów biznesowych. Wspólnie spółki dysponują najlepszą siecią mobilną, rozległą infrastrukturą stacjonarną z 15 tysiącami kilometrów sieci światłowodowej i ponad 5 000 punktów dostępu oraz 5 centrami danych o powierzchni kolokacyjnej ponad 6 300 m2.
Połączenie wiodącej technologii z ekspercką wiedzą i ogromnym doświadczeniem pozwoliło wypracować kompleksową ofertę odpowiadającą nawet najbardziej specyficznym potrzebom. Dzięki tak obranej strategii, T-Mobile stał się również partnerem i doradcą dla swoich klientów, którzy mogą dziś w całości powierzyć projektowanie, modernizację oraz zarządzanie procesami teleinformatycznymi jednemu, zintegrowanemu operatorowi.
– W czwartym kwartale 2014 roku wygraliśmy kontrakty m.in. dla czterech nowych dużych klientów o wartości blisko 70 milionów złotych, które obejmą wdrożenia usług ICT w ponad sześciu tysiącach placówek w całym kraju. Jest to potwierdzanie nowej jakości, jaką na rynku usług zintegrowanych: mobilnych, stacjonarnych i centrów danych, tworzą wspólnie T‑Mobile Polska i GTS Poland.” podsumował – Igor Matejov, Członek Zarządu T-Mobile Polska i GTS Poland.