Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne. W wyniku przetargu przeprowadzonego w drugiej połowie toku 2022. firma T-Mobile wybrała nową agencję reklamową. Agencja PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah.
Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowanie i realizacja kampanii reklamowych..
Agencja PZL istnieje od 1999 r., obsługując w tym czasie największe marki na polskim rynku. We współpracy z klientami odpowiada za opracowywanie długofalowych strategii dla marek, ich strategii komunikacji i oraz jest autorem wielu platform kreatywnych, m. in. dla marek takich jak Żubr, Żabka, Alior Bank, Olej Kujawski i wiele innych).