Do drużyny T-Mobile dołączył Robert Lewandowski! Kapitan reprezentacji Polski w wspólnie z Tomaszem Kotem śpiewająco zareklamuje benefity najlepszej sieci T-Mobile. Z piłkarskiego boiska usłyszymy melodię znanego hitu „Blurred Lines” w wyjątkowym wykonaniu. Certyfikat „Best in test”, przyznany T-Mobile w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3 Communications, potwierdza, że oferuje on swoim klientom usługi oparte o sieć najwyższej jakości.
Także raport UKE daje operatorowi czołową lokatę w zakresie usług głosowych oraz opartych o transmisję danych. T-Mobile konsekwentnie zwiększa zasięg bezprzewodowego Internetu w technologii LTE – z superszybkiego łącza korzysta już 90% populacji kraju. Naturalnie więc najlepsza sieć stanowi motyw przewodni nowej kampanii reklamowej operatora.
Wszystko jest możliwe, gdy masz najlepszą sieć!
Najnowsza, ogólnopolska kampania reklamowa rozpocznie się 1 czerwca. Spoty reklamowe utrzymane są w lubianym i popularnym formacie „Hit od T-Mobile”. Tym razem nawiązują do tematyki piłkarskiej.
Główny spot reklamowy przygotowano w wersji 45-cio i 30-to sekundowej. W rytmie popularnego wakacyjnego hitu „Blurred Lines” Robina Thicke’a, zobaczymy zmagania dwóch drużyn – Roberta Lewandowskiego i Tomasza Kota. Obaj kapitanowie „prężą muskuły” i walczą o prymat na boisku, dopóki nie odkryją, że grają w jednej drużynie – obaj są w T-Mobile! Oni już wiedzą, że warto korzystać z superszybkiego Internetu w najlepszej sieci za pośrednictwem najnowocześniejszych smartfonów z gwarancją najniższej ceny.
Pokaż, że jesteś kotem!
T-Mobile po raz kolejny stawia na mocne i zasięgowe działania w social mediach. Operator przygotował konkurs organizowany przy udziale popularnych i lubianych influencerów, którego przebieg obserwować będzie można za pośrednictwem uruchomionego wraz ze startem kampanii specjalnego serwisu www (www.jestemkotem.pl).
Równolegle prowadzony będzie piłkarski konkurs w punktach sprzedaży T-Mobile, w którym będą mogli brać udział także klienci innych operatorów. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody, w tym bilety na mecz z udziałem bohatera kampanii – Roberta Lewandowskiego oraz spotkanie z nim.
Kampania obejmuje także działania w radiu, Internecie (display, mobile, jak również VOD), OOH oraz w salonach operatora. Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG). Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa. Przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja G7.
super
Super reklama, uśmiałem się. Mają panowie duuuży dystans do siebie i to się chwali.
mr cool
wyluzowany Lewy z dużym dystansem do siebie. pozytywne zaskoczenie
Świetna kampania – znowu trafili w 10. A duet Kot-Lewandowski genialny 🙂
MISTRZOSTWO
Muszę przyznać, że rzadko podobają mi się reklamy z piosenkami ale ta to jest prawdziwe mistrzostwo świata 😀 Kot i Lewandowski wypadają znakomicie, oby tak dalej tmobile! 🙂