W nadchodzących tygodniach, w całej Europie pojawią się magentowe „portale”, dzięki kolejnemu etapowi współpracy T-Mobile Electronic Beats i Gorillaz, którzy łącząc siły wykorzystają najnowszą technologię do połączenia świata wirtualnego z rzeczywistym. Po tym, jak w zeszłym miesiącu Gorillaz po raz pierwszy zagrali swój najnowszy album „Humanz” na żywo, T-Mobile Electronic Beats ma przyjemność ogłosić kolejny debiut: pierwszą w historii rozmowę z zespołem prowadzoną na żywo.
Dostępna będzie jedynie poprzez kanał YouTube Electronic Beats, 20 kwietnia, o godzinie 16:00.
- T-Mobile Electronic Beats ogłasza pierwszą w historii rozmowę na żywo z Gorillaz, która będzie emitowane na electronicbeats.pl
- Aplikacja The Lenz od T-Mobile Electronic Beats uwalnia nowy wymiar muzyki
- 4 ekskluzywne koncerty Gorillaz w Polsce, na Węgrzech i w Niemczech
Rozmowa będzie prowadzona przez znanego z BBC Radio 1 DJ-a MistaJama. Rozmowa da szansę nowym i wiernym od lat fanom na całym świecie posłuchać, co o nowym albumie myślą Murdoc i 2D. Kilku wybrańców będzie miało też okazję zadać pytania legendarnym animowanym bohaterom, na które odpowiedzi zostaną udzielone na żywo.
Komentując to wydarzenie, basista zespołu – Murdoc Niccals powiedział: – Przygotujcie się na najważniejsze internetowe wydarzenie tego stulecia – rozmowę na żywo ze mną, Murdociem Niccales. Dzięki Electronic Beats, będziecie mogli zobaczyć mnie i 2D siedzących na sofie i zapytać nas, o co tylko chcecie. Albo po prostu powiedzieć jak bardzo mnie kochacie. Ale bądźcie grzeczni, ok?
Poszerzając wyjątkowe partnerstwo z Gorillaz, T-Mobile Electronic Beats udostępnia unikatową aplikację Lenz. Bezpłatna aplikacja pozwoli zamienić każdą powierzchnię w kolorze Magenty, taką jak choćby logo Electronic Beats, w wirtualny portal do świata ekskluzywnych treści Gorillaz
Innowacyjna, poszerzająca rzeczywistość aplikacja, pozwoli użytkownikom poznać nowy, wyjątkowy wymiar muzycznego świata zespołu. Dzięki temu użytkownicy zajrzą do domu Gorillaz i pokojów Murdoca Niccalsa, Russela Hobbsa, 2D i Noodle i zobaczą również ekskluzywne treści video. Przez nadchodzące tygodnie fani będą mogli codziennie odblokowywać kolejne nowości od zespołu, korzystając z technologii T-Mobile, która zbliży fanów do artystów jak nigdy dotąd.
– Aplikacja Lenz to idealny przykład, jak mobilna technologia jest w stanie otwierać nowy wymiar świata muzyki – mówi Woflgang Kampbartold, wiceprezes ds. Międzynarodowej komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom. – Innowacyjne aplikacje AR pozwalają nam mieszać dwa różne wymiary, tworząc coś całkowicie nowego, dając szansę fanom odkryć więcej i być bliżej swoich idoli – coś co wcześniej było niewyobrażalne
Gorillaz w czerwcu wystąpią w czterech europejskich miastach na zaproszenie T-Mobile Electronic Beats. Wystąpią w Warszawie (14.06), Budapeszcie (16.06), Katowicach (18.06) i Kolonii (20.06).
like
chyba czas polubic tmobile za gorillaz
apka
wciąga szukanie rózowego przez apke