Ponad 130 tysięcy nowych klientów banku od rebrandingu. 72 placówki TMUB na koniec 2014 roku. T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Od czasu rebrandingu w maju br. czyli w zaledwie siedem miesięcy T-Mobile Usługi Bankowe pozyskał ponad 130 tysięcy nowych klientów.
– Nasza oferta jest naszą najlepszą bronią w rywalizacji o klienta, co potwierdzają kolejne niezależne rankingi. Żeby jednak utrzymać wysokie tempo rozwoju już teraz pracujemy nad nowymi pomysłami. komentuje Grzegorz Bors, Członek Zarządu ds. Rynku Prywatnego T-Mobile Polska – Konsekwentnie przekonujemy klientów, że warto nie tylko mieć u nas konto, ale skorzystać z całej palety dostępnych usług i to się udaje.
Do końca roku T-Mobile Usługi Bankowe uruchomi 62 nowe punkty obsługi klienta, zlokalizowane w wybranych sklepach sieci T-Mobile. Dołączą one do już istniejących 10 placówek z pełną obsługą bankową, które zostały otwarte w maju br. Nowe punkty zostały zlokalizowane w dużych i średnich miastach na terenie całego kraju i są uzupełnieniem dominujących obecnie zdalnych kanałów komunikacji klienta z bankiem. Jest to też odpowiedź na zapotrzebowanie jakie zgłasza część klientów, którzy cenią sobie możliwość kontaktu bezpośredniego z obsługą.