Deutsche Telekom, ze swoją marką T-Mobile zostało partnerem Depeche Mode podczas europejskiej letniej trasy koncertowej zespołu w 2013 roku. T-Mobile z przyjemnością informuje o podjęciu współpracy z zespołem Depeche Mode. Deutsche Telekom, ze swoją marką T-Mobile, będzie oficjalnym sponsorem europejskiej części trasy koncertowej, która odbędzie się latem tego roku. Pod patronatem swojego międzynarodowego programu muzycznego Electronic Beats zaprezentuje także galerię „fan art”,
składającą się z twórczości oraz pamiątek sympatyków i fanów zespołu, a w ramach współpracy operatora z Depeche Mode słuchacze będą mogli, w ramach organizowanych przez T-Mobile konkursów, wygrać bilety na koncert w Warszawie.
Wiceprezes departamentu Marketingu Międzynarodowego i Sponsoringu w Deutsche Telekom – Wolfgang Kampbartold podkreśla znaczenie nawiązanej współpracy: –Prowadzona przez nas działalność sponsoringowa dotycząca imprez muzycznych koncentruje się wokół naszego motta: Chwile, które łączą. Zespół Depeche Mode to światowa ikona muzyki, słynąca ze swoich niesamowicie oddanych i dobrze zorganizowanych fanów, a także, niewątpliwie, ze swoich fantastycznych koncertów. Cieszymy się, że zespół wspiera naszą wizję i będzie z nami współpracował. Razem ze społecznością fanów Depeche Mode chcemy stworzyć jedyną w swoim rodzaju akcję z wykorzystaniem naszej technologii, produktów oraz usług.
–Od zawsze wykorzystywaliśmy najnowsze technologie, by w ten sposób sprawiać, że każda kolejna trasa koncertowa będzie jeszcze bardziej spektakularna i lepsza od poprzedniej – powiedział wokalista grupy Dave Gahan. –Dzięki wsparciu ze strony Deutsche Telekom będziemy w stanie umożliwić udział w naszej zbliżającej się europejskiej trasie koncertowej większej liczbie fanów, niż kiedykolwiek wcześniej i to bez względu na to, gdzie się znajdują.
Współpraca koncentruje się przede wszystkim na fanach. Wielbiciele zespołu na całym świecie będą mogli wziąć udział w wyjątkowej wystawie poprzez udostępnienie własnych osobistych pamiątek lub twórczości poświęconej zespołowi. Pod patronatem międzynarodowego programu muzycznego Electronic Beats zorganizowana zostanie na stronie T-Mobile Music wirtualna galeria, natomiast w wybranych miastach, takich jak Berlin, Warszawa, Budapeszt, Zagrzeb i Praga zostaną zaprezentowane wystawy złożone z najlepszych i najciekawszych prac.
Nawiązanie współpracy z brytyjskim zespołem stanowi kontynuację tradycji T-Mobile związanej z zaangażowaniem w projekty realizowane wspólnie z dużymi międzynarodowymi gwiazdami, takimi jak Katy Perry, Foo Fighters, Pet Shop Boys, czy Robbie Williams. Grupa DT, jako jedna z największych firm działająca w branży telekomunikacyjnej, będzie wspierać trasę koncertową oraz promocję nowej płyty poprzez udostępnienie swojej szerokiej wiedzy, innowacyjnych produktów oraz zapewnienie relacji w mediach.
Zespół Depeche Mode to muzyczny fenomen. Uwielbienie ze strony fanów oraz ich popularność wzrastały proporcjonalnie wraz z kolejnymi etapami rozwoju w 32-letniej historii istnienia grupy: od młodego zespołu synthpopowego aż do międzynarodowych gwiazd. Ich ostatnia trasa koncertowa z przełomu 2009/2010 roku pobiła wszelkie rekordy pod względem sprzedanych biletów. Podczas całej trasy koncertowej grupy sprzedano ich ponad 2,5 mln.
Europejska trasa koncertowa Depeche Mode 2013:
- Ateny, pt, 10.05.2013
- Sofia, niedz., 12.05.2013
- Bukareszt, śr., 15.05.2013
- Budapeszt, wt., 21.05.2013
- Zagrzeb, czw., 23.05.2013
- Bratysława, sob., 25.05.2013
- Monachium, sob., 01.06.2013
- Stuttgart, pon., 03.06.2013
- Frankfurt, śr., 05.06.2013
- Berlin, niedz., 09.06.2013
- Lipsk, wt., 11.06.2013
- Hamburg, pon., 17.06.2013
- Düsseldorf, śr., 03.07.2013
- Düsseldorf, pt., 05.07.2013
- Praga, wt., 23.07.2013
- Warszawa, czw., 25.07.2013