Oferta MIG JUMP! przygotowana w porozumieniu z osobami niesłyszącymi, to odpowiedź na potrzeby ponad 470 tysięcy niesłyszących i 2 milionów niedosłyszących Polaków. T-Mobile we współpracy z Migam.org, działając na rzecz zbliżenia światów osób niesłyszących oraz słyszących, wprowadza dedykowaną ofertę MIG JUMP! Nowa i jedyna taka oferta na rynku jest wynikiem wspólnego dialogu z osobami niesłyszącymi. Celem tej oferty jest ułatwienie codziennej komunikacji.
W ramach dedykowanej oferty MIG JUMP! T-Mobile oferuje aż 25 GB miesięcznego pakietu danych do wykorzystania, co pozwoli osobom niesłyszącym swobodnie korzystać z komunikatorów internetowych oraz aplikacji do wideorozmów bez płacenia za niewykorzystane minuty.
Oferowane w taryfie nowoczesne tablety i telefony z LTE 4G i kamerami umieszczonymi z przodu, dostępne już od 9 zł, zostały wybrane specjalnie pod kątem osób niesłyszących. Abonament w nowej taryfie MIG JUMP! wynosi 79,99 zł miesięcznie (dla klientów T-Mobile 69,99 zł) przy zobowiązaniu na 30 miesięcy.
Nazwa MIG JUMP! jest wynikiem konkursu przeprowadzonego przez T-Mobile oraz Migam.org. wśród osób Głuchych. Nowa taryfa powstała w ramach projektu Odpowiedzialnego Biznesu (eng. Corporate Responsibility) T-Mobile – Łączymy Wszystkich Wszędzie.
Technologia przełamuje bariery
Nowa oferta MIG JUMP! Będzie dostępna także wraz ze specjalną aplikacją Tłumacz Migam – tłumacz języka migowego online, dzięki której osoba niesłysząca może bez przeszkód komunikować się w każdym miejscu z każdym. Tłumacz Migam pomoże nie tylko w korzystaniu z telefonu czy tabletu, ale także ułatwi komunikację we wszystkich salonach T-Mobile i nie tylko – dzięki niemu zakupienie umowy lub załatwienie bieżących spraw jest o wiele prostsze.
– Podstawą każdego społeczeństwa i każdej grupy społecznej jest komunikacja. Jako firmie telekomunikacyjnej zależy nam na budowaniu pomostu komunikacyjnego łączącego wszystkich i wszędzie. Cieszymy się z podjętej współpracy z Migam, rozpoczęliśmy wspólny dialog społeczny, który stał się podstawą do wypracowania rozwiązań odpowiadających na potrzeby osób niesłyszących. To dla nas wielki zaszczyt, że dzięki technologii i naszym możliwościom mogliśmy wyjść im naprzeciw. – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.
Długofalowa współpraca T-Mobile z Migam.org służy przełamywaniu barier komunikacyjnych, na które osoby Głuche i Słabosłyszące, natykają się bardzo często w codziennych sytuacjach, a które można ominąć wykorzystując nowe technologie.
– Cieszymy się, że tak duża firma, jaką jest T-Mobile, oferująca usługi, z których korzysta miliony Polaków, zdecydowała się otworzyć na środowisko osób Głuchych i Słabosłyszących. Słowa uznania należą się T-Mobile za to, że zwróciła uwagę na kluczowy aspekt, jakim jest komunikacja. Środowisko Głuchych i Słabosłyszących posługuje się Polskim Językiem Migowym i jeżeli na ulicy spotka się Głuchy ze Słyszącym, to jest to po prostu spotkanie dwóch niezależnych języków. Dodatkowo w obecnych czasach króluje kultura zwana „telefoniczną” Większość spraw najłatwiej i najszybciej można załatwić tylko przez telefon: jak np. wezwanie karetki lub kontakt z infolinią. Osoba z rozumianą wadą słuchu nie ma takiej możliwości i my jako Migam staramy się, żeby ten problem rozwiązać. Tym bardziej cieszymy się, że T-Mobile będzie razem z nami w tym uczestniczył – mówi Sławek Łuczywek, osoba Głucha, Dyrektor Migam.org
Oprócz stworzenia Translatora Migam i dostosowania blisko 140 salonów do potrzeb osób niesłyszących, firmy wspólnie zrealizowały tłumaczenie na język migowy filmu „Wielkie Nadzieje”, który można obejrzeć na kanale Alekino+. Partnerzy wspólnie pracują także nad dostosowaniem stron internetowych T-Mobile wedle wymogów WCAG 2.0 oraz nad szerzeniem świadomości na temat komunikacji z osobami niesłyszącymi i niwelowania barier pomiędzy światem osób słyszących i Głuchych.
Z oferty mogą skorzystać osoby posiadające zaświadczenie o niepełnosprawności. Oferta jest dostępna w salonach T-Mobile.