Z tym przełomowym rozwiązaniem, T-Mobile będzie w stanie w szybki i elastyczny sposób wprowadzać nowe usługi, przyspieszając działania mające na celu zwiększenie zadowolenia klienta. Dodatkowo, klienci T-Mobile uzyskają możliwość śledzenia faktur w czasie rzeczywistym i pełną kontrolę nad zmianami w obsłudze kont. Zapewni to poprawę doświadczenia klienta oraz zmniejszenie ogólnych kosztów operacyjnych dla T-Mobile.
– Ericsson i T-Mobile mają wieloletnie wzajemne relacje, a omawiana operacja zapewni nam możliwości, jakich potrzebujemy, aby kontynuować rozwijanie cennej dla nas bazy klientów – powiedział Neville Ray, Dyrektor ds. Technologii w T-Mobile. – Aktualna współpraca ze spółką Ericsson pozwoli udoskonalić naszą infrastrukturę i zapewni naszym klientom jeszcze lepsze doświadczenia.
W ramach niniejszego kontraktu, Ericsson wykorzysta swoje rozwiązanie dotyczące usługi Service Agility, które obejmuje naliczanie opłat, fakturowanie, zarządzanie zamówieniami, katalog produktów i zarządzanie relacjami z klientem (CRM). Ericsson dokona integracji i będzie zarządzał operacjami w ramach tego rozwiązania.
– Service Agility umożliwia firmie T-Mobile sprawne tworzenie, wprowadzanie na rynek, dostarczanie i zarządzanie usługami w celu szybkiego wprowadzania nowych ofert – powiedział Per Borgklint, Starszy Wiceprezes i Dyrektor Business Unit Support Solutions w spółce Ericsson. – T-Mobile uzyskuje pełny zakres korzyści związanych z rozwojem naszego pakietu oprogramowania OSS/BSS, które przekroczą oczekiwania abonentów.
Aby spełnić wymagania klientów, operatorzy muszą dążyć do poprawienia doświadczenia klientów, pozyskania nowych dochodów i pobudzenia efektywności ekonomicznej. Dzięki spółce Ericsson operatorzy stają się bardziej operatywni, korzystając z kompleksowego, ujednoliconego pakietu oprogramowania OSS/BSS oraz światowej klasy usług konsultingowych, integracji systemów i możliwości w zakresie usług zarządzanych.